Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Jeg ser at enkelte dyreorganisasjoner tilbyr fjernadoptering av dyr. Er det noen som har gjort dette?
Gjest Ulfern Skrevet 26. november 2005 #2 Skrevet 26. november 2005 Nei jeg har da virkelig andre ting å bruke pengene mine på. Hadde det imidlertid vært skuddpremie på katter, så skulle jeg med glede ha "donert" min tid.
Iceglow Skrevet 26. november 2005 #3 Skrevet 26. november 2005 Ikke fjernadoptert, men jeg støtter NOAH når jeg har muligheten (legger på litt ekstra når jeg betaler medlemskontingenten). Har gitt litt øremerket til “NOAH gården”, ellers har jeg gitt mer generelt.
Gjest Gjest_ajax_* Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Nei jeg har da virkelig andre ting å bruke pengene mine på. Hadde det imidlertid vært skuddpremie på katter, så skulle jeg med glede ha "donert" min tid. ← Folk som deg gjør meg skikkelig forbandet . Håper du kan tenke litt på at det faktisk finnes folk som har katter og bryr seg veldig mye om dem!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Ja det skjønner man jo når man ser alle krekene som ender opp hos dyrebeskyttelsen. De burde knekke nakkene på hele hurven.
Gjest Gjest_ajax_* Skrevet 29. november 2005 #7 Skrevet 29. november 2005 Ja det skjønner man jo når man ser alle krekene som ender opp hos dyrebeskyttelsen. De burde knekke nakkene på hele hurven. ← Jeg vet det er mange som ikke tar seg av dyrene sine og det gjør meg forbandet også! Mener at folk ikke skal anskaffe seg dyr om de ikke er seriøse! Men det finnes folk som er seriøse og som tar seg av dyrene sine og dette mener jeg du skal tenke på og ha respekt for andres dyr!!!
Svart Katt Skrevet 29. november 2005 #8 Skrevet 29. november 2005 Jeg fjernadopterer en katt fra Dyrebeskyttelsen i Oslo. Betaler femti kroner i mnd og får i ny og ne et brev hvor det står hvor hvordan det går med katten og lignende. Jeg synes det er veldig koselig - og jeg har absolutt råd til å avse femti kroner i mnd selv om jeg er student.
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #9 Skrevet 29. november 2005 Mm, jeg har fjernadoptert katter ja For noen måneder tilbake fikk jeg beskjed om at "min" katt fikk en eier, så da fikk jeg en ny søting. Veldig flott tiltak synes jeg. Spesielt for oss som ikke kan ha katt selv.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #10 Skrevet 29. november 2005 Hvor er ditt "adopsjonsbarn" fra susanne?
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #11 Skrevet 30. november 2005 Hvor er ditt "adopsjonsbarn" fra susanne? ← Min adopsjonskatt er fra Dyrebeskyttelsen i Oslo og Akershus Link om fjernadopsjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå