Gå til innhold

Popcorn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man feit av å spise popcorn?🙈

Anonymkode: c25a6...5cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 3100b...670

Skrevet

Jeg la på meg av å spise popcorn på kvelden over lengre tid. Tok av igjen da jeg sluttet med det.

Anonymkode: fc435...afa

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg la på meg av å spise popcorn på kvelden over lengre tid. Tok av igjen da jeg sluttet med det.

Rettelse: Jeg la på meg DA jeg spiste popcorn. Vet jo ikke egentlig om det var AV det.

Skrevet

Micropopcorn eller ferdig poppa? Eller slike du popper selv?

I micro/ferdige er det gjerne masse (!) fett og salt, og da blir det fort en del kalorier altså..mindre enn tilsvarende vekt chips, men mye likevel.

Popper du selv, og klarer deg med lite olje eller smør, så er det ikke så gale 😊 Anbefaler Lekue sin popcornmaker til micro, den er genial!

En popcornelsker som meg kunne fint lagt på meg av popcorn, jeg har ingen problem med å spise svære bøtter. Men gjør ikke det lengre da 🙈😂

Anonymkode: b6650...728

• Hjerte 1
Skrevet

Man kan legge på seg av alle typer matvarer, det kommer an på mengden.

Se innholdsfortegnelsen på pakken og se hvor mange kalorier det inneholder, ta utgangspunkt i mengden du har spist resten av dagen/ uken og ta avgjørelsen basert på det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Micropopcorn eller ferdig poppa? Eller slike du popper selv?

I micro/ferdige er det gjerne masse (!) fett og salt, og da blir det fort en del kalorier altså..mindre enn tilsvarende vekt chips, men mye likevel.

Popper du selv, og klarer deg med lite olje eller smør, så er det ikke så gale 😊 Anbefaler Lekue sin popcornmaker til micro, den er genial!

En popcornelsker som meg kunne fint lagt på meg av popcorn, jeg har ingen problem med å spise svære bøtter. Men gjør ikke det lengre da 🙈😂

Lekue, hvor kjøper man det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lekue, hvor kjøper man det?

Typisk Jernia, Kitchn, Tilbords.. bare Google det!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...