AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Møtte kjæresten min på et nettsted for en tid tilbake. Datet lenge før vi ble mer som kjærester. Har det virkelig kjempefint sammen. Men, så oppdaget jeg at han har chattet med andre i dateperioden vår, uten å si det til meg og etter han gikk ut av datingsiden angivelig. Dette var ikke seriøst ment sier han. Jeg er nå usikker på, er dette sant? Får mye bekreftelser og tror han er svært glad i meg. Men tvilen dukker opp innimellom. Er han den snille stabile mannen han viser meg? Eller bare leker han med meg.. Noen som får opp noe? Anonymkode: 5b262...889
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Nei, ingen menn er til å stole på. Bli lesbisk så slipper du å bli ødelagt av menn. Anonymkode: 65245...79a
K.B. Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Møtte kjæresten min på et nettsted for en tid tilbake. Datet lenge før vi ble mer som kjærester. Har det virkelig kjempefint sammen. Men, så oppdaget jeg at han har chattet med andre i dateperioden vår, uten å si det til meg og etter han gikk ut av datingsiden angivelig. Dette var ikke seriøst ment sier han. Jeg er nå usikker på, er dette sant? Får mye bekreftelser og tror han er svært glad i meg. Men tvilen dukker opp innimellom. Er han den snille stabile mannen han viser meg? Eller bare leker han med meg.. Noen som får opp noe? Anonymkode: 5b262...889 Jeg håper han finner noen andre, når du spør etter "klarsynte" på KG i stedet for å ha dialog med kjæresten din så må du være passe tett!
Teoretisk sett Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg ser at denne fyren ikke var helt sikker på deg og at han derfor chattet med andre også, han var redd for å fortelle deg at han ikke var helt sikker på deg for da kunne du bli usikker også. Bedre med en høne i hånda enn ti på taket for å si det litt uten filter. Når han sier dette ikke var seriøst ment så er det litt sant men og en liten omgåelse av virkeligheten, altså seriøs på det å finne kjæreste men er du den rette? vil jeg dette? vil hun dette? tvilen som du kjenner på kjente og han. Et forhold kan vokse men det kan og dø ut. Endret 5. september 2022 av Teoretisk sett 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Teoretisk sett skrev (På 5.9.2022 den 23.21): Jeg ser at denne fyren ikke var helt sikker på deg og at han derfor chattet med andre også, han var redd for å fortelle deg at han ikke var helt sikker på deg for da kunne du bli usikker også. Bedre med en høne i hånda enn ti på taket for å si det litt uten filter. Når han sier dette ikke var seriøst ment så er det litt sant men og en liten omgåelse av virkeligheten, altså seriøs på det å finne kjæreste men er du den rette? vil jeg dette? vil hun dette? tvilen som du kjenner på kjente og han. Et forhold kan vokse men det kan og dø ut. Takk for svar❤. Tror du har rett. Men er han mer sikker på meg nå tror du? Får mye bekreftelse på det men etter den gang sitter tvilen igjen i meg (og sikkert også pga svik i tidligere forhold). Når vi er sammen er jeg ikke i tvil, men så dukker tanker opp når vi er hver for oss. Anonymkode: 5b262...889
Teoretisk sett Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Dersom du er en god skuespiller vil han ikke kunne se din tvil og speile denne, men er du en god skuespiller?.. Kan vi forvente av hverandre at vi skal gå inn i/satse på et forhold uten tvil? Noen sjanser skal vi ta og de vil vi lære av, høste erfaringer og vokse på. Noen sjanser kan vi la være. Følelser har det med å ta opp mye av plassen og gi mindre plass til fakta og analyse, her finnes vekstmuligheter. Er dine følelser for han troverdig? Tror du på dine egne følelser for han? La dine følelser for han være avgjørende. Hans følelser og agenda er sekundært fordi det enda er uklart om dette skal bli en erfaring du skal vokse på eller om dette blir et solid forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå