Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Jeg passer broren min på 5 år i fire dager nå. Hva skal vi finne på?? Bor i Akershus. Begynner allerede å bli lei av å sitte og pusle puslespill, og spille gamecube. Skal ta han med på biblioteket etterpå, men det varer ikke lenge heller...
Gjest Emera Skrevet 26. november 2005 #2 Skrevet 26. november 2005 Nå trenger du vel ikke å finne på noe hele tiden. Sånn ville han ikke hatt det hjemme disse fire dagene heller. Men det blir ofte slik når vi passer barn, at vi føler at vi ha ansvar for at det skal skje noe kontinuerlig. Men altså. Kjenner du andre som har barn han kan leke med? Kan du bake? Det går an å kjøpe peppekakedeig og kjevle i vei. Med steking og pynting tar dette faktisk en del tid...
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #3 Skrevet 26. november 2005 På mandag og tirsdag skal han i barnehagen så da går det jo greit, men det er ikke stort å gjøre idag... Litt kjedelig å ha han masende rundt her uten stort å gjøre. Han har jo leker, men det varer ikke lenge før det er mas igjen.
Gjest Emera Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Hehe, nei jeg skjønner det... De blir jo gjerne mer hypre når det er barnevakter som passer dem. Ungene forventer at det da blir færre grenser, og moro, moro, MORO... Om han maser, så spør ham hva HAN har lyst til å gjøre. Kan jo hende at han har noen gode ideer.
Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Tegne og male. Kle på dere masse klær og dra på piknik. Bak kaker eller rundstykker. Gå tur, spill stigespill eller ludo. Les bøker. Lag julepynt/julegaver.. Æsj, der kom jeg ikke på mer...
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 Finnes det barn på hans alder i nabolaget der du bor? Kanskje du evt. kunne prøve å finne en lekekamerat til ham?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #7 Skrevet 26. november 2005 Jeg passer broren min på 5 år i fire dager nå. Hva skal vi finne på?? Bor i Akershus. Begynner allerede å bli lei av å sitte og pusle puslespill, og spille gamecube. Skal ta han med på biblioteket etterpå, men det varer ikke lenge heller... ← Denne helgen er det jo mye som sker da. ulegrantenning og andre aktiviteter. Nisseverksteder ol.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #8 Skrevet 26. november 2005 Trådstarter her... Nå har vi vært på hoppeloppeland noen timer. Det var jo en stor hit, og han traff en i barnehagen sin så nå er han ikke hyper lenger. He he...Og imorgen skal vi til bestemoren og bestefaren våres og så skal vi på julegrantenning etterpå Så da er han nok fornøyd tenker jeg. Utrolig hvor sliten man kan bli av å ha en 5-åring i huset dagen lang når man ikke er vant til det. Pleier jo å passe han ofte, men ikke mer enn en dag/natt. Takk for mange gode forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå