AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Del Skrevet 5. september 2022 Så jeg ordnet meg twitter for en stund siden. Følger noen folk. Følger noen debatter. Kaster bort litt tid. Jeg har lagt merke til at feeden min inneholder mer og mer innlegg fra - folk som enten er, eller har sterke meninger om LHBT - folk som er uføre, fortrinnsvis pga psyken - folk som har dårlig råd og tigger penger - folk som lever for dyrene sine - aggressive syklister Jeg følger egentlig ingen av disse typene, men de jeg følger gjør tydeligvis det, så da detter det inn hos meg også. Det er så mange av dem! Finnes det egentlig vanlige folk på Twitter? Sånne som drar på jobb, kommer hjem til familien etterpå, gjør noe artig i helga og diskuterer litt samfunnsgreier på Twitter innimellom slagene? Jeg finner dem ikke. Er det bare å gi opp? Anonymkode: 617fe...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 Føler det er bare smart-ass folk på twitter. Bare folk som skal ta andre, pga. "feil" meninger. Ja, bare å gi opp Anonymkode: bfa36...2be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 5. september 2022 #3 Del Skrevet 5. september 2022 Nei, jeg er på Twitter bare fordi det er gøy. Liker den plattformen bedre enn FB og Insta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Del Skrevet 5. september 2022 Ghostface skrev (1 minutt siden): Nei, jeg er på Twitter bare fordi det er gøy. Liker den plattformen bedre enn FB og Insta. Hvordan finner du bra folk å følge? Anonymkode: 617fe...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Del Skrevet 5. september 2022 Har en relativt stor twitterkonto og de aller fleste jeg er mutual med (vi følger hverandre) er helt vanlige mennesker. Twitter er jo et sted man kan filtrere hva og hvem man ser, får opp, følger og ikke vil følge. Det er en mye mer "du får det du ønsker"-plattform enn det du nevner her. Har noen følgere som liker de tingene du nevner, det kan man "mute" så slipper man det. Stort sett bakebloggere, apolitiske familiegreier og mye selvdyrking av grønnsaker, smådyrbruk og hage etc på min timeline og hos de jeg følger. Samt helsegreier, filmer og serier, bøker og kunst for det er de tingene jeg gjerne vil se:) Anonymkode: 39ef3...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 5. september 2022 #6 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan finner du bra folk å følge? Anonymkode: 617fe...3e3 Jeg er interessert i horror, som i bøker og på film og finner da andre som er interessert i det samme, så har funnet meg et slags horror miljø som er bra for kjenner ingen i virkeligheten med samme interesse som meg. Det er bare å søke litt rundt på plattformen. Det er lett å se folk med samme interesse der. Endret 5. september 2022 av Ghostface Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg opplever Twitter som Kvinneguiden 2,0. Mye av de samme debattene og argumentasjonene, mye på samme måte som her inne. Trodde Twitter skulle være et mer sivilisert samfunn, men det er det jammen ikke. Noen folk er attpåtil anonyme på Twitter også. Men den store forskjellen på Twitter og KG er at på Twitter er det ekstremt sjeldent noen som fyrer i gang en uføretråd, mens på KG ruller de over skjermene hele tiden og hele året. Anonymkode: 3ef16...649 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg opplever Twitter som Kvinneguiden 2,0. Mye av de samme debattene og argumentasjonene, mye på samme måte som her inne. Trodde Twitter skulle være et mer sivilisert samfunn, men det er det jammen ikke. Noen folk er attpåtil anonyme på Twitter også. Men den store forskjellen på Twitter og KG er at på Twitter er det ekstremt sjeldent noen som fyrer i gang en uføretråd, mens på KG ruller de over skjermene hele tiden og hele året. Anonymkode: 3ef16...649 For øvrig er deltakermassen mye hummer og kanari der også. Både troll, bezzerwizzere, folk høyt på stråd, folk lavt på stråd, normale og unormale. Jeg følger noen få som jeg anser OK, men feeden min nedspammes av hva deres følgere skriver om igjen, selv om jeg ikke har bedd om det. Anonymkode: 3ef16...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå