AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #61 Skrevet 6. september 2022 ClausSaus skrev (11 minutter siden): Ja, husker første gang. Ja, husker fullt navn på alle jeg har ligget med. Ja, anser slikt for å være en selvfølge. Husker ikke første gang jeg var ute å tok en øl. Husker ikke første gang jeg møtte de som er mine bestevenner i dag. Husker ikke første gang jeg spiste det beste jeg vet. Husker ikke første gang jeg var i utlandet. Husker ikke første gang jeg onanerte, husker ikke første gang jeg hadde sex osv osv osv. Skjønner liksom fortsatt ikke hvorfor det skal være en selvfølge å huske første gang man har sex…?. Jeg husker den beste sexen jeg har hatt, men ikke den første🤷🏼♀️ Anonymkode: 2a063...d08
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #62 Skrevet 6. september 2022 Det jeg husker best er ei jente i midt-norge, vi hadde ikke direkte sex men jeg slikka henne, jeg tror det var hennes første gang og hun smakte bare så deilig. Klem til deg G Anonymkode: 3374d...c79
feliek54 Skrevet 7. september 2022 #63 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 21.53): Har inntrykket av at liksom alle husker første gang man hadde sex… Må ærlig innrømme at jeg ikke husker det. Jeg var 15 eller 16 år, såpass vet jeg. Husker heller ikke alle jeg har hatt sex med. Er slik at det er så mange, men husker rett og slett ikke alle. I hvert fall ikke navnene på alle og i hvilken sammenheng jeg møtte dem. Anonymkode: 2a063...d08 Jeg mener jeg husker alle jeg har hat sex med. Husker også jeg ronket mye før jeg hadde sex med ei. Husker spesielt ei som var norgesmester i fitnes. Det var ei med ekstrem kropp og veldig sprek. Var så kåt at det ble flere runder
Gjest Thomasogane Skrevet 7. september 2022 #64 Skrevet 7. september 2022 15 år. Han var 15. Fin opplevelse Hatt sex med 3 og sugd en utenom 😊 K29
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #65 Skrevet 7. september 2022 Jeg ble overfallsvoldtatt som 17- åring. Det er ganske vanlig tror jeg. Bestevenninnen ble overfallsvoldtatt som 16- åring. Vi var begge jomfruer. Da det skjedde i 1993, var det ingen hjelp å få, så jeg har blackout de neste 10 årene jeg hadde sex.... ble jo gravid et par ganger og slikt, så noe må ha skjedd..... jeg vet faktisk hvem jeg har ligget med (alle navn), bare husker innledning/ sjekking og så er selve sexen blackout pga jomfruvoldtekten. Anonymkode: 7a377...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå