AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #21 Skrevet 6. september 2022 Jeg husker min første gang i omtrent alle settinger når det kommer til sexualitet. Jeg sluttet å telle hvor mange jeg lå med, da jeg nøt å ha sex. Hore ble jeg likevel kalt om det var en eller 15. I didnt care. Kjørte safe sex i alle tilfeller i det minste, så har aldri hatt en sykdom eller vært stressa over en uønsket graviditet. Skal jeg tippe, så ligger jeg nok mellom 38- 45 menn. Er i dag lykkelig gift, om det har noe å si. Han har et lavere anntal enn meg, og han bryr seg ikke om mitt rykte. Er han jeg har valgt å dele resten av mitt liv med, og er ganske fornøyd med det. Mitt liv som "hore" er forbi. Anonymkode: 463e6...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #22 Skrevet 6. september 2022 Husker veldig godt hvem den første var og hvor mange . Husker alle navn unntatt ett, fordi jeg var ekstremt full den kvelden. Husker omstendighetene og hva som skjedde, bare ikke ikke hva som ble sagt. Han var vel så godt som edru, og jeg lurer på om han husker meg og mitt navn, selv om jeg tviler. Anonymkode: d98f0...9dd
Jdz Skrevet 6. september 2022 #23 Skrevet 6. september 2022 Husker absolutt første og tror nok at jeg ganske lett kan resonere meg fram til samtlige partnere gjennom snart 30 år også.
AndersenG Skrevet 6. september 2022 #24 Skrevet 6. september 2022 Absolutt. Husker alt. Og jeg fantaserer ofte om alle damene jeg har ligget med.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #25 Skrevet 6. september 2022 Husker selvsagt første gangen. Det varte maks ett sekund 🙈 Men var et magisk sekund Anonymkode: 51e2c...52c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #26 Skrevet 6. september 2022 Første gang husker jeg godt, selv om det ikke er noe å skryte av, det var kortvarig for å si det slik. Hadde en periode etter et langt forhold hvor det gikk over stokk og stein. Det var en 4-5 års periode der hvor jeg ikke husker sexen, hvem det var og langt mindre husker navn eller ansikt. Ingen av de betydde noe for meg. Anonymkode: 8472e...7a7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #27 Skrevet 6. september 2022 Ja, jeg var 15 år og det var med min første kjæreste som heller ikke hadde hatt sex med noen før. Ca 20 stk. Anonymkode: a0bb4...97b
SlemUlv Skrevet 6. september 2022 #28 Skrevet 6. september 2022 Husker godt første. Var vondt og skummelt, da jeg ikke hadde lyst. har vært med 15ish siden.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #29 Skrevet 6. september 2022 Husker første gang seff. Det var jo stort å pule første gang, trygt med min kjæreste! Jeg kan huske alle sexpartnere hvis jeg lager en liste (eneste gangene jeg tenker på sånt er hvis jeg får spørsmålet) og har jeg først kommet på navnene så husker jeg sexen med dem også. Husker ikke hvert ligg med en partner selvsagt når det har vært mange ligg som feks med en kjæreste. Har vel hatt tyve stykk tror jeg. Anonymkode: f678a...25f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #30 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husker første gang seff. Det var jo stort å pule første gang, trygt med min kjæreste! Jeg kan huske alle sexpartnere hvis jeg lager en liste (eneste gangene jeg tenker på sånt er hvis jeg får spørsmålet) og har jeg først kommet på navnene så husker jeg sexen med dem også. Husker ikke hvert ligg med en partner selvsagt når det har vært mange ligg som feks med en kjæreste. Har vel hatt tyve stykk tror jeg. Anonymkode: f678a...25f Ikke kjærester altså 🙃 Anonymkode: f678a...25f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #31 Skrevet 6. september 2022 Er det så veldig viktig da? Å huske første gangen? Eller alle partnere? __________ Jeg husker dessverre første, og alle. Til tross for at jeg ikke vil huske det. Anonymkode: 06ce9...b64
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #32 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har faktisk kun hatt sex med min kone, ikke mange som kan si det.... Ja, jeg husker godt lukt, smak, lyd, måned, år og sted. Mann 44 Anonymkode: f5509...8d7 Jeg har også kun hatt sex med min mann, og han har kun hatt meg. Vært sammen siden jeg var 16, er 42 nå. Husker godt første gangen også. Anonymkode: 37877...4ad 1 1
Gjest Hottentått Skrevet 6. september 2022 #33 Skrevet 6. september 2022 (endret) Var 15,5 år☺️har hatt 3 partnere, husker alle. (Egentlig 4, da den ene var en venninne. Men av en eller annen grunn teller jeg aldri med henne😂) k29 Endret 6. september 2022 av Hottentått
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #34 Skrevet 6. september 2022 Jeg husker nok desverre ikke alle. Årsaken var at jeg var singel i en periode og frustrert. Havnet i sengen med menn. Angret og angrer etterpå. Anonymkode: 77901...cea 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #35 Skrevet 6. september 2022 Ja, husker første gangen. Antall partnere blir verre. Jeg har forsøkt å telle og resonnere, men går litt i surr. Anonymkode: c0ad5...c4c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #36 Skrevet 6. september 2022 Første gang var jeg 15, en kompis av en kompis. Vi drakk og hadde en minifest, plutselig var alle bortsett fra han og jeg og hadde sex rundt i forskjellige rom. Og plutselig kjente jeg en hånd på låret, under Adidas kneppebuksa. Var på vinteren så jeg hadde en joggebukse under og jeg kjente hvordan hånda hans lette seg frem til pikken gjennom stoffet og utrolig mange tanker gikk gjennom hodet. For jeg likte ikke gutter, eller gjorde jeg det? Og han kikket lurt på meg, og jeg var nysgjerrig også. Han runket meg gjennom joggebuksa og pikken ble raskt hard. Han slikket og sugde meg først gjennom buksene, husker fortsatt at jeg tenkte at er det virkelig slik, kjenner det jo nesten ikke. Men ble noe helt annet da han til slutt fisket den ut. Endte med at han sugde meg lenge og jeg kom mange ganger. Hadde fullt av sædflekker på genser og bukse og måtte snike meg inn hjemme. 😂 Var første gang. Ikke siste. Anonymkode: a3c7c...ba7
BeLeven Skrevet 6. september 2022 #37 Skrevet 6. september 2022 Ja husker første gangen, og ja husker alle. Flotte damer - alle sammen! 💕 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #38 Skrevet 6. september 2022 Var 14 første gang, med min første ordentlige kjæreste som var like gammel. Husker det veldig godt. Gjorde vondt og jeg var kjempenervøs. Har hatt to partnere siden dét, en kortvarig kjæreste - og så mannen jeg har vært sammen med nå i 14 år 😄 Anonymkode: c4c10...ff2
tussi84 Skrevet 6. september 2022 #39 Skrevet 6. september 2022 husker første gangen ja. Var 17 år.Jeg var veldig naiv og lå med en på første date. Han fikk sitt, og jeg ble utnyttet og følte meg brukt. Har aldri glemt følelsen jeg satt igjen med etterpå. Husker ca hvor mange jeg har hatt sex med også. Vet det er ca 20 stk totalt.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #40 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg husker nok desverre ikke alle. Årsaken var at jeg var singel i en periode og frustrert. Havnet i sengen med menn. Angret og angrer etterpå. Anonymkode: 77901...cea Ikke angre. Lær av det. Ikke let etter årsaker du ikke kan endre på. Du er den du er i dag, og ingen andre. Anonymkode: 463e6...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå