Gå til innhold

Husker alle første gang de hadde sex? Og hvor mange partnere man har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som ikke husker første gang de hadde sex har knullet så mye og så mange at ingen seriøse personer ville hatt de som kjæresteemne😂 

Jeg husker hvordan sykkel og dagen jeg lærte å sykkle meget godt, og da var jeg 4 år. 

Anonymkode: d5448...212

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva dette skulle si om folk. Selv har jeg stålkontroll på alt dette, men ser ikke helt hvorfor det skulle gjøre meg verken bedre eller verre enn de som har mer blurry hukommelse og flere utskeielser.

Trygt behøver heller ikke være kjedelig - har opplevd mye fyrverkeri i senga selv om mennene stort sett har vært trygge og kjente på forhånd. 

Tenker mye kan være tilfeldigheter. Hadde jeg ikke hatt god tilgang på trygge og kjente menn, og at de samme stilte opp mange ganger, så hadde vel antallet mitt vært høyere også. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De som ikke husker første gang de hadde sex har knullet så mye og så mange at ingen seriøse personer ville hatt de som kjæresteemne😂 

Anonymkode: d5448...212

Jeg har under tosifret antall partnere, men husker ikke første gang jeg hadde sex.

Nok av seriøse personer som har ville vært kjæreste med meg🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 2a063...d08

Skrevet
Hippogriff skrev (2 timer siden):

Vet ikke helt hva dette skulle si om folk. Selv har jeg stålkontroll på alt dette, men ser ikke helt hvorfor det skulle gjøre meg verken bedre eller verre enn de som har mer blurry hukommelse og flere utskeielser.

Håper jo det ikke har noe å si om folk. Jeg blir bare litt undrende når noen virker sjokkert når det har blitt snakk om sex, og at jeg ikke husker første gang jeg hadde det osv :)

Skrevet

Jeg har hatt tre, inkludert min mann gjennom 20 år. Min mann har bare hatt sex med meg.

Anonymkode: 3094c...516

Skrevet

Husker veldig godt første gang. Da var jeg 18 og han 23. Nå er vi 44 og 49 og har vært gift i 20 år. Han er den eneste jeg har hatt sex med.

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke så vanskelig å telle til én, men næggu om jeg husker første gangen spesifikt selv om det er under fem år siden. Synes ikke den gangen var noe særlig dårligere enn de andre, dermed er det ikke noe å huske.

Anonymkode: aa17b...471

Skrevet

Oh yes. Var 17.  4de juledagsfest i en fjellbygd i innlandet bak forsamlingshuset. Det var kaldt det. Det var ingen fantastisk forestilling jeg sto for men var I ekstase over endelig å ha gjort det. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, husker begge delene.

Greit nok om man ikke husker første gang, men hadde jeg ikke husket hvem og hvor mange jeg hadde hatt sex med så hadde jeg ansett meg selv som en skiiiiikkelig horebukk. 

Skrevet

Ja alle husker det

Anonymkode: 2d5fd...fd7

Skrevet

18 år. Gjorde det bare for å få det overstått. Kjente vedkommende, men overhodet ikke noe kjæreste. 
13 stk totalt. Husker navnet på 12 av dem😜

Anonymkode: 5c42e...0a5

Skrevet

Husker første gang. Med hvem, når og hvor. Men å huske alle jeg har hatt sex med sliter jeg mer med. Er et sted mellom 15 og 20 tror jeg. Glemmer alltid noen når jeg prøver å telle. 

Anonymkode: c36b7...297

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg husker godt hvem som var første... siden jeg ble gravid samtidig. 
(Hadde prøvd med en annen en måned tidligere, men det gikk ikke fordi det var for vondt så vi avsluttet. Så. Første gangen ble jeg gravid.)

Jeg husker ikke hvor mange jeg har hatt sex med siden det, det har blitt endel opp gjennom årene siden den gangen. Har ikke hatt mange faste forhold over tid, så det har blitt endel nestenkjærester, liksomkjærester og noen ONS. 

Anonymkode: 339ab...79b

Lyst til å bli bedre kjent? (smile-blunke-fjes) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja alle husker det

Anonymkode: 2d5fd...fd7

🙄 åpenbart gjør ikke alle det.

Jeg gjør ikke det.

Skrevet

Husker første og vet godt at antallet jeg har hatt sex med.

10 stk er vel ikke så mye å skryte av?

K45

Anonymkode: efd32...2c8

Skrevet
Tomas77 skrev (53 minutter siden):

Oh yes. Var 17.  4de juledagsfest i en fjellbygd i innlandet bak forsamlingshuset. Det var kaldt det. Det var ingen fantastisk forestilling jeg sto for men var I ekstase over endelig å ha gjort det. 

Bygdefest her og, i bilen utenfor.  14 år i baksetet på en Volvo 740 med en 19 åring, bygdas store horebukk som lå med alt mellom 13 og 30.

Anonymkode: 47c13...a8a

Skrevet

Jeg var 13. Har hatt sex med godt over 400 menn.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg var 16 og fyren omtrent like gammel, og jeg husker noe av min første gang. Det jeg husker er at det var ikke særlig imponerende og heller ikke noe godt på noe tidspunkt.  

Hadde jeg satt meg ned og tenkt etter og skrevet ned navn i kronologisk rekkefølge, hadde jeg nok funnet ut av antallet. Men jeg har aldri brydd meg om å telle eller skrive liste. Men det er tosifret.

Jeg er i femtiårene nå.

Endret av Million
Skrevet

Jeg var 16, og hadde første gang med kjæresten som var 17. Vi var stormforelsket, men jeg var veldig redd for å ha sex, så vi ventet nesten 1 måned. Første gang for begge to. Den følelsen av å ta av klærene, den utrolige spenningen men samtidig redselen, vil jeg alltid huske. Det var en spesiell once-in-a-lifetime følelse. Det var sykt vondt i 5-10 sekunder og blod på lakenet, men resten var veldig fint. Etter det hadde vi sex hver gang vi møttes, og så slo vi opp etter en krangel etter 2 måneder. Men vi var sammen nesten daglig de to månedene da fra tidlig morgen til veldig seint, hele sommerferien!

Vi møttes en del som "venner" og fortsatte å ha sex utover høsten, ingen av oss holdt på med andre uansett. Mitt andre forhold fikk jeg da jeg var 20, og vi er enda sammen nå som jeg er 23💗

Anonymkode: 58217...ab6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 21.53):

Har inntrykket av at liksom alle husker første gang man hadde sex… Må ærlig innrømme at jeg ikke husker det. Jeg var 15 eller 16 år, såpass vet jeg. 

Husker heller ikke alle jeg har hatt sex med. Er slik at det er så mange, men husker rett og slett ikke alle. I hvert fall ikke navnene på alle og i hvilken sammenheng jeg møtte dem.

Ja, husker første gang.

Ja, husker fullt navn på alle jeg har ligget med.

Ja, anser slikt for å være en selvfølge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...