Gå til innhold

Husker alle første gang de hadde sex? Og hvor mange partnere man har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykket av at liksom alle husker første gang man hadde sex… Må ærlig innrømme at jeg ikke husker det. Jeg var 15 eller 16 år, såpass vet jeg. 

Husker heller ikke alle jeg har hatt sex med. Er slik at det er så mange, men husker rett og slett ikke alle. I hvert fall ikke navnene på alle og i hvilken sammenheng jeg møtte dem.

Anonymkode: 2a063...d08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 14 år og han som var 30 år og pedo i tillegg. Han ødela meg og har hatt over 300 forskjellige menn.

Anonymkode: 6a779...d28

• Hjerte 6
Skrevet

Har ligget med 4stk, så ja, ingen problem å huske. 

Anonymkode: 360d6...c4a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har inntrykket av at liksom alle husker første gang man hadde sex… Må ærlig innrømme at jeg ikke husker det. Jeg var 15 eller 16 år, såpass vet jeg. 

Husker heller ikke alle jeg har hatt sex med. Er ikke slik at det er så mange, men husker rett og slett ikke alle. I hvert fall ikke navnene på alle og i hvilken sammenheng jeg møtte dem.

Manglet et vesentlig ord der.

Skrevet

Jepp. Husker både blodet og kondomen som sprakk. Vet til dags dato ikke hvem i familien som åpna døra og holdt på å brase inn midt i akten, men de fikk seg vel et sjokk 😁

Anonymkode: 8c246...b37

Skrevet

Jeg husker godt hvem som var første... siden jeg ble gravid samtidig. 
(Hadde prøvd med en annen en måned tidligere, men det gikk ikke fordi det var for vondt så vi avsluttet. Så. Første gangen ble jeg gravid.)

Jeg husker ikke hvor mange jeg har hatt sex med siden det, det har blitt endel opp gjennom årene siden den gangen. Har ikke hatt mange faste forhold over tid, så det har blitt endel nestenkjærester, liksomkjærester og noen ONS. 

Anonymkode: 339ab...79b

• Liker 1
Skrevet

Har faktisk kun hatt sex med min kone, ikke mange som kan si det.... Ja, jeg husker godt lukt, smak, lyd, måned, år og sted. 

Mann 44

Anonymkode: f5509...8d7

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Husker ingenting av det bortsett fra at han drev å maste om 69 og jeg visste ikke hva det var. Husker null og niks om hvordan det føltes, hva vi gjorde , åssen han så ut eller hva jeg følte rundt det. Tror jeg bare var glad for at jomfrdommen ble tatt , for jeg hadde dratt på fest den dagen med mål om å miste den siden jeg var sist i gjengen.

Møtte han gutten flere ganger etterpå og dro hjem til han og sånn, prøvde å ha sex en gang til men da datt kondomet av han så han hadde liten pikk og sikkert derfor jeg ikke husker at jeg kjente noe av sexen første gangen. Vi klina masse da og ble nesten kjærester men så kom det frem at han egentlig hadde en annen kjæreste og hun het det samme som meg også 🙈 Var 16-17 år og ser ikke på det å miste jomfrudommen som noe spesielt haha!

Anonymkode: b8f45...663

Skrevet

Ja, husker første gang! Husker også hvor mange sex partnere og navn på alle. 10stk!

Anonymkode: 11f81...bf5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har faktisk kun hatt sex med min kone, ikke mange som kan si det.... Ja, jeg husker godt lukt, smak, lyd, måned, år og sted. 

Mann 44

Åååå ❤️

Anonymkode: 06635...795

• Hjerte 1
Skrevet

Husker første gang, men ikke alle jeg hatt sex med. Ikke hvor mange heller. Hadde en periode der jeg ville harve over hele byen og la inn en efford😅 husker ikke navn, tid eller sted. De var ikke viktige for meg. 

Anonymkode: 1774f...0e0

Skrevet

16 år med min første kjæreste - husker vi slet med å få den inn. I ettertid, etter litt erfaring innser jeg at han var over gjennomsnittet stor…

Anonymkode: d6a4c...346

Skrevet

Husker første gang, men ikke sjangs til å huske alle. 🤪 sikker over femti stk!

Anonymkode: 49dbe...689

Skrevet

Jeg husker det VELDIG godt og tenker på det ofte, for det var så pirrende.  Jeg var 19 og han var 21. Vi hadde snakket sammen i nesten 8 måneder på møteplassen før vi møttes.  Han kom på besøk på hybelen min, vi hadde begge sex (begge var jomfru) den 23 juli 2012 utpå kvelden 🥰. Og siden har vi vært sammen, gift i 4 år nå og har fått 2 (snart 3) barn etter bi giftet oss ☺️

Anonymkode: 21a45...da2

• Hjerte 5
Skrevet

Njææ.. ikke veldig detaljert, men jeg husker det.. var 15. 

Skrevet

Ja første gang husker jeg godt. Var 18 år, og vi var kjærester en stund. Fin gutt. 

Og ja, jeg kan huske alle ved navn, og kunne fortalt mye om samtlige. 

Tror jeg må bli 80-90 år før jeg kan svare nei. Med mindre jeg husker dem enda bedre da? 😄

• Liker 3
Skrevet

Ja,vi var 15 år. Er gift i dag

Anonymkode: fba91...c81

• Hjerte 1
Skrevet

Husker første gang. Både hvor, hvem og når. Og tror jeg husker alle jeg har hatt sex med. Inkludert de jeg bare har klint med.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mann 44

Jeg har kun hatt sex med mine to koner. 

Anonymkode: c21c8...704

Skrevet

Jeg husker første gangen, når, hvor med hvem (😄) osv. Antallet er kanskje gjennomsnittlig og da er det ikke så vanskelig å huske hvor mange. Husker også alle navnene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...