AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Altså. Hvordan kler man seg bra når man har slappe pupper? De er liksom... lange og med lite fylde, kan man si. Hva slags BH og klær kan få det til å se noenlunde ok ut? (Jada, kan operere. Kanskje jeg tør det en vakker dag). Anonymkode: 1fc3b...cca 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså. Hvordan kler man seg bra når man har slappe pupper? De er liksom... lange og med lite fylde, kan man si. Hva slags BH og klær kan få det til å se noenlunde ok ut? (Jada, kan operere. Kanskje jeg tør det en vakker dag). Anonymkode: 1fc3b...cca Først om fremst kan du gå til en undertøysforetning, bli skikkelig målt og veiledet til å finne en bh som passer for deg. Anonymkode: 3dd49...ec0 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Jeg hadde sånne pupper før, fikk god hjelp av BH-er fra Change - og ja, måtte selvsagt bli målt å det ble riktig størrelse Jeg har operert da, så nå går jeg bare uten BH (unntatt på jobb - og da bruker jeg bare sånne uten støtte). Anonymkode: 25aff...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå