Henrikk Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 En kompis av meg og jeg var på butikken og da sa jeg at jeg hadde lyst på en tyggis, han kjøpte det for meg, og sa jeg kunne beholde pengene, men nå spør han om å få pengene rilbake, det var 10 kr for tyggisen. Altså det er så rart, hvem spør om å få 10 kr tilbake? Eller overreagerer jeg?
marita31 Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Enten er han veldig gjerrig eller veldig dårlig råd. jeg hadde gitt han pengene igjen. men hadde aldri krevd pengene selv for en tyggis. 2
Mezzosoprena Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Henrikk skrev (1 time siden): En kompis av meg og jeg var på butikken og da sa jeg at jeg hadde lyst på en tyggis, han kjøpte det for meg, og sa jeg kunne beholde pengene, men nå spør han om å få pengene rilbake, det var 10 kr for tyggisen. Altså det er så rart, hvem spør om å få 10 kr tilbake? Eller overreagerer jeg? Han har plutselig fått veldig dårlig råd, og trenger pengene. Dere er åpenbart ikke veldig gamle, så jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Betal ham tilbake. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå