Gå til innhold

Problemstilling fra en annen tråd. Kler dere alltid helt av dere når dere skal ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske å ha sett en tråd om dette før, så her kommer den. Hva sier du? Helt avkledd? Halvveis, eller mye klær på. 

Anonymkode: 9995e...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei gjør ikke alltid det. 

Personlig liker jeg litt klær på men det er ikke noe problem å kle av seg heller..

Anonymkode: dc912...bb5

• Liker 1
Skrevet

Stort sett alltid naken, men noen ganger med litt klær på.

Anonymkode: e38d0...f57

Skrevet

Kommer ann på hvor travelt vi har det. Men foretrekker helt naken, sånn at det blir enda mer naken kropp å ha kontakt med

Skrevet

Stort sett helt naken, men det skjer noen ganger at en t-skjorte er på dersom den ene skal rett på jobb etterpå eller noe

Anonymkode: fd602...1a1

Skrevet

Aldri skjedd at jeg har hatt klær på hele veien under sex. 

Vent... kaaaanskje det skjedde under sex i en bil i tenårene. Men altså, kan ikke huske det, så teller det egentlig ikke. 

Anonymkode: 165e2...ccb

Skrevet

Har kun sokkene på 😁😂

Anonymkode: 3b990...e1c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Kler meg helt naken og har alltid lyset på.

Anonymkode: 996e2...75f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kler meg helt naken og har alltid lyset på.

Anonymkode: 996e2...75f

Selvfølgelig. Her òg. 

Skrevet

Aldri med klærne på og med lyset på, jeg liker å se og bli sett.

Skrevet

Naken, uten en tråd

Anonymkode: 4737e...f99

Skrevet

Kommer an på. Å ha sex halvt avkledd kan være sexy. I det siste har han villet ha alle klærne av. Litt mer kosete...

Anonymkode: 6c1f6...837

Skrevet

Sånn som hin dagen, da vi hadde sex på turstien, da trakk vi bare ned buksene. 

Anonymkode: cb963...866

Skrevet

Som regel helt naken ja med mindre det er en quickie i bilen etc 

Anonymkode: 94ee2...56e

Skrevet

Jeg liker sexy undertøy og har litt spesielle greier og kostymer og sånt, og synes det er sexy med litt klær på også.

Kjæresten jeg har nå tar av meg alt med en eneste gang da, alt undertøyet mitt er helt bortkastet på han 😅

Har vel hatt sex med stay ups på noen ganger, ikke fordi han er så opptatt av at det er sexy, han er bare ikke opptatt nok av å få dem av. 

Mest glad i å ha sex naken da :)

Anonymkode: de76a...7aa

Skrevet

Naken mesteparten av gangene, men i denne energikrisa er innetemperaturen såpass lav at jeg beholder ullsokkene og undertrøya på mange ganger. Eller gjemmer oss under dobbeltdyna. 

Anonymkode: fe72c...833

Skrevet

Det kommer jo an på setting og hvor man er. En kjappis i skauen blir jo med noen klær på, siden det kan komme folk. En kjappis rett før du skal ut døra, samme, fordi det går på tid.

Skrevet

Jeg som mann er helt naken, så sant det ikke er en kjappis.    Ellers liker jeg at damen har litt sexy undertøy på. Stayups eller strømper/hofteholder, babydoll eller nattlinne osv.  Har også opplevd blondehansker, som Svenskene sier .... "porrigt"  😛

Anonymkode: 38b6e...4c2

Skrevet

Naken, med mindre vi er litt frekke og sniker oss til en kjappis et sted og bare drar ned buksene / løfter opp kjole/skjørt

Anonymkode: a674e...deb

Skrevet

Altså, ikke alltid vi rekker å få av alle klærne men stortsett er alt av før vi er ferdige vertfall 😂😂

Anonymkode: 08dac...469

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...