Gå til innhold

kjæresten min vil ikke vise seg naken for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sammen med en fyr i nesten to år, men problemet er at jeg verken har sett han naken eller hatt sex med han. han vil bare ikke. sa også til han at hvis han ikke har sex med meg blir jeg nødt til å ha sex med andre fordi jeg fortjener ikke et liv uten nærhet. har ikke gjort det enda, nå lurer jeg på om han egentlig er kvinne eller at han har mistet penisen, burde jeg slå opp eller ligge med andre imens jeg er sammen med han, fordi han sa det var greit at jeg kunne ligge rundt, jeg er 24 han er 28

Anonymkode: f26e8...a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det slutt og finn deg en normal kjæreste som ønsker et normalt forhold som inkluderer et sexliv.

• Liker 3
Skrevet

Wtf er dette her tull

Anonymkode: 58e06...7d8

• Nyttig 5
Skrevet

Liten penis!!

Anonymkode: a770d...6fc

Skrevet

Vel uansett grunn så burde han si hva det er etter hvert så du kan velge om du vil bli eller gå videre. Eller i hvert fall gi deg svar på om det kommer til å skje på noe tidspunkt eller ikke. 

Anonymkode: d7a3e...232

Skrevet

Dette er jo bare tull. Dere skal ha et forhold, inkludert et sexliv, ikke du ligge bare med andre. 

Anonymkode: 7de2a...823

Skrevet

Dere kan da ha masse sex uten at dere kler helt av dere. Vil han ikke det heller, så vil han ikke. Da får du gå. 

Anonymkode: 85ad9...955

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er jo helsprøtt. Lurer nesten på om tråden er bare tull.

Hvis ikke, så har du ikke så mye annet valg enn å konfrontere han med det. Gi han en mulighet til å snakke ut. Gjør det klart for han at du ønsker det beste for dere som par, og at dere må være på samme linje seksuelt hvis forholdet skal ha en fremtid. Du må selvfølgelig være åpen og uten fordømmelse.

Ta en avgjørelse om du ønsker å fortsette, eventuelt hva dere kan fikse, etter dere har fått snakket ordentlig sammen.

Vil han fortsatt ikke snakke om det, så er valget enkelt spør du meg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

det er liksom ikke bare så slå opp

har så dyp emosjonelt følelser for han, det er heller ikke sikkert jeg finner noen som passer meg, sist og ikke minst gjennom det dating prosessen som er like slitsomt da jeg var på utsikk

dessuten er det ok for han at jeg skal ligge med andre, kanskje det er en mulighet, selvom jeg liker ikke helt tanken

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette er jo bare tull. Dere skal ha et forhold, inkludert et sexliv, ikke du ligge bare med andre. 

"noen på KG sa at vi måtte ha sex"

nei, de må faktisk ikke det. 

Skrevet

Det største problemet her er ikke mangel på sex, det er at dere har vært sammen i to år, og han ikke har åpnet seg for deg. Det er tydeligvis et eller amnet stort issue her. Enten har han mikropenis, eller så har han en stor skavank som han ikke vil vise.

Uansett så er det ikke særlig til forhold dersom det er noe så stort som ikke snakkes om.

Det kommer jo for alltid til å være elefanten i rommet. Dere kan jo ikke gå resten av livet uten å være nakne sammen. 

Hvorfor er han ikke trygg nok på deg til å dele dette?

Anonymkode: 936dd...c76

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva slags grunn oppgir han for å ikke ville ha sex?

Anonymkode: 2cf70...fe1

Skrevet

Aseksuell. 

Du er i din rett til å slå opp og finne deg en som vil ha sex, men det er dust gjort av deg å true han med at du slår opp om han ikke vil ha sex. Da presser du en som ikke vil ha sex med deg til å ha sex , og det er voldtekt. 

Anonymkode: 361e0...49b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han må ikke det. Ts ønsker sex. Så hun må jo ha sex. Hvorfor er hans vilje viktigere enn hennes, mener du?

Anonymkode: d6ce7...af3

Skrevet

Men da er dere vel venner og ikke kjærester?

Anonymkode: b4c7e...9bb

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han må ikke det. Ts ønsker sex. Så hun må jo ha sex. Hvorfor er hans vilje viktigere enn hennes, mener du?

Anonymkode: d6ce7...af3

Hvis èn av to ikke vil ha sex, så har man ikke sex, det er vekt ganske opplagt? Finnes nok uendelig mange andre menn som vil ha sex med henne. 

• Nyttig 1
Skrevet

Har han sagt hvorfor han ikke vil? Er han ikke klar? Har han blitt misbrukt? Har han komplekser for kroppen? Er han sjenert? Aseksuell?

Anonymkode: 569cb...c03

Skrevet

Det er vel så enkelt at det er en fyr som ikke finner ts seksuelt attraktiv. Må selvfølgelig spørre hvorfor i helvete man er sammen med noen om man ikke finner vedkommende seksuelt attraktiv. «Liker vedkommende» er jo ikke godt nok. 

Til dere som sier det må være tull, det går an å komme seg litt opp og vekk fra den steinen dere har vært under. Det er en del som har det sånn. 

Anonymkode: 81269...b1b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

det er liksom ikke bare så slå opp

har så dyp emosjonelt følelser for han...

Det er klart, men etter 2 år har selv 99 % av konservativt kristne blitt gift og har sex. 

Hvis han har dype emosjonelle følelsen for deg, hvorfor vil han ikke ha et seksuelt samliv? Ønsker han ikke sex med deg/noen? Er han aseksuell? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sa ikke at de må ha sex, men at dette ikke er et normalt fungerende forhold. I tillegg til mangelen på seksuell og fysisk nærhet, er det ikke emosjonell åpenhet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...