Gå til innhold

Kan en ettersende informasjon til statsforvalteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en byggesak som er sendt til statsforvalteren. Jeg er usikker på

om saken er tilstrekkelig opplyst. Er det mulig å ettersende dokumentasjon, eller er siste ordet sagt i denne omgang?

Anonymkode: 6ee86...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet?

Anonymkode: 6ee86...ce3

Skrevet

Hvis du har opplysninger som er viktige, og som kan bidra til å opplyse saken bedre - så bør du snarest ettersende dette. Om saken allerede er ferdigbehandlet er vanskelig å vite, men om den ikke er det så er det ikke for sent å ettersende. Hvis du går inn på statsforvalteren.no, så finner du frem til en «knapp» som heter «sikker melding». Der kan du enkelt laste opp og sende dokumentasjon. Hvis du har saksnummeret, så merk gjerne det du sender inn med det (men det er ikke nødvendig med saksnummer for å sende inn ytterligere dokumentasjon) 

Anonymkode: 8c4ab...8a6

Skrevet

Jada, det kan du. Sikkert greit å ringe saksbehandler, eller sende en e-post, så vedkommende ikke behandler saken før du har rukket å sende inn dokumentene dine. 

Det er ikke sikkert de utgjør noen forskjell, men det kan jo hende det hjelper :)

Anonymkode: 5e534...650

Skrevet

Ja, det kan du, men jo før jo heller.

Dersom saken er blitt sendt til statsforvalter av kommunen du har søkt hos vil de vel ha opplyst deg om at sakene har blitt oversendt. 

Da ville jeg sendt tilbake til kommunen "kommentarer til statsforvalter" snarest, slik at disse opplysningene følger saksgangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...