AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg fikk et sjokk i helga. Klarte ikke la være å sjekke typens mobil, mens han var i dusjen og jeg fremdeles lå i senga. Jeg sendte to søte meldinger til han for en tid tilbake som han sa han aldri hadde fått. Men joda... 😮 Så hadde han selv sendt og lagret en melding hvor det stod: For to uker siden kjente jeg deg ikke, nå klarer jeg ikke å leve uten deg... Spørsmålene raste i hodet på meg, og jeg måtte se hvem han hadde ringt den siste tiden (og hvem som hadde ringt han). Da fikk jeg vite at han fremdeles har kontakt med eksdama, som han sier at han ikke har snakka med siden de slo opp i desember i fjor - fordi han var utro 😮 Jeg og han ble sammen i februar. Hvor mange holder han egentlig på med??! Jeg følte meg plutselig ikke som den eneste lenger. Vi har bodd vekke fra hverandre siden juli måned, men dette hadde jeg ikke trodd. Har hatt mine tvil inni mellom, men fikk likevel slag i trynet av å finne det ut. Og hva gjør jeg?! Jeg tok meg sammen ganske fort. Lata som om jeg ikke visste noe. Jeg bestemte meg for ikke å krangle og lage helvete. Skal være helt motsatt. La han bli skikkelig forelska i meg, jeg har jo konkurranse nå, tydligvis. Skal slå opp enten når jeg har klare beviser eller når det har gått noen uker. Da skal han angre skikkelig og savne meg. Og jeg skal aldri ta han tilbake. Det er tross alt han som er taperen her! Merkelig nok så er jeg ikke lei meg, ser rett igjennnom han nå. Hva ville dere gjort i min situasjon? Tror dere planen min går rett til h### eller?! Anonymkode: fe6e3...670
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Du har klare beviser allerede . Ikke gidd den der kampen om å vinne hele gnisten hans og bli penere for å konkurrere med andre osv, du utsletter bare deg selv. Samme gjør du ved å fortsette å leve med en du ikke kan stole på, du blir paranoid, kontrollerende, usikker på han, usikker på deg selv, fortvilt, såret , og jo lenger du leter etter bedre bevis jo mindre vil du vektlegge de bevisene også om du så skulle tatt han på fersken rett foran øynene dine, fordi hjertet vårt fungerer sånn at når du har kjempet og lidd for noen så vil du fader ikke at den lidelsen skal være forgjeves heller så da fortsetter man å gi nye sjanser og håpe at alt skal bli bra ,men det gjør det ikke. Og man tenker ikke lenger rasjonelt og begynner å tro på bortforklaringer som helt åpenbart er løgn. Han er ikke til å stole på. Bruk hodet nå og kom deg vekk før du mister deg selv og er fanget i et destruktivt forhold som sårer deg Anonymkode: f680d...ec9 3 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Det kommer ikke til å såre han mere om du slår opp senere etter mer beviser osv. Det eneste han lærer ut av det er at han kan strekke strikken så langt, det svir mest å slå opp med en gang og lære han at den strikken skulle han aldri engang prøvd å strekke. Å sette grenser med en gang gir deg overtaket istedet for å la han fortsette å føle at han er smart og slipper unna med dette. Han kommer ikke til å bli mer forelska i deg om du venter med å slå opp heller. Han er allerede der hvor han vet at han risikerer å miste deg og tar den risikoen fordi han ikke har nok av de riktige følelsene for deg og verdsetter og respekterer deg nok siden han går bak ryggen din sånn, så da er ikke det noe som kommer heller. Anonymkode: f680d...ec9 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Du er iferd med å gå rett i din egen felle. Han kommer til å hekte deg og du kommer til å bli helt frenetisk og ødelagt. Gå nå, imens du kan - han er ikke og blir ikke mer forelsket i deg. Anonymkode: f1a4e...6f3 6 3
_Malene Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Gå nå, og ikke se deg tilbake. Lær av mine feil. Jeg har blitt i forhold der slike ting ble avslørt i starten, og det er kun bortkastet tid! 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Jeg er i samme situasjon som deg. Fant ut to år inn i forholdet han sendte meldinger til eksen han savnet hun… konfronterte - krangel og slutt kort tid. Han kom tilbake men har aldri greid å stole på han når de overlevere barn osv. Har vært veldig tøft. Men er med han selv 6 år til. Nå fant jeg ut han chatte /flørte med flere andre… og jeg har kastet bort 8 år. Jeg tror ikke slike menn forandre seg. Sexen har alltid fungert også, men den vonde følelsen jeg ikke er «nok» for han vil jeg nok dra med meg i mange år… (er godt voksne også i 40 årene) så ikke så enkelt å riste av seg forholdet å gå videre nå. Anonymkode: 1125d...9f7 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er i samme situasjon som deg. Fant ut to år inn i forholdet han sendte meldinger til eksen han savnet hun… konfronterte - krangel og slutt kort tid. Han kom tilbake men har aldri greid å stole på han når de overlevere barn osv. Har vært veldig tøft. Men er med han selv 6 år til. Nå fant jeg ut han chatte /flørte med flere andre… og jeg har kastet bort 8 år. Jeg tror ikke slike menn forandre seg. Sexen har alltid fungert også, men den vonde følelsen jeg ikke er «nok» for han vil jeg nok dra med meg i mange år… (er godt voksne også i 40 årene) så ikke så enkelt å riste av seg forholdet å gå videre nå. Anonymkode: 1125d...9f7 Føler med deg 💜 Det er ikke uten grunn at man sier Once a cheater always a cheater. Du har fortsatt mange gode år igjen, dump han og blomstre som singel! Anonymkode: f680d...ec9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå