Gå til innhold

Valp, tannfelling og problemer med magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en valp på ca 4 1/2 mnd som har begynt med tannfelling. Hun har idag slitt med løs avføring og har både tisset og bæsjet mange ganger, men det har ikke kommet avføring hver gang. Lurer på om dette kan ha noe med hverandre og gjøre. Hun har være noe slappere enn vanlig idag, men er ellers nesten like glad og leken som vanlig. Hun er fullvaksinert. 

Ga henne kefir da jeg oppdaget at hun hadde løs mage. Hun får mat 3 ganger i døgnet, og til midtmåltidet fikk hun også kefir og vanlig for. Siste måltid idag besto av kokt ris med litt kefir.

På ettermiddagen/ kveld, har hun ikke hatt avføring. Vi tenker å se an formen hennes imorgen også, men lurer som sagt på om tannfelling og mageproblemer kan ha en sammenheng. 

Anonymkode: 30fcf...1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette pleier å henge sammen. Så lenge allmenntilstanden er bra, ville jeg ikke gjort annet enn det du gjør nå. 

• Liker 1
Skrevet
Troyamin skrev (15 minutter siden):

Dette pleier å henge sammen. Så lenge allmenntilstanden er bra, ville jeg ikke gjort annet enn det du gjør nå. 

Takk for svar :) 

Da skal vi fortsette og observere. Hun har vært litt mer leken ikveld + at hun ikke har hatt avføring, så håper hun er i bedring :) 

Ts

Anonymkode: 30fcf...1ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...