Pipaluk Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg får et signal inne i messenger om at noen vil sende meg en meldingsforespørsmål. Hvordan er det for andre? Vet folk flest at de har to innbokser? Jeg sender ofte meldinger til folk som ønsker kontakt på ulike facebook-grupper. Må jeg virkelig skrive PM for at de skal sjekke meldingene? La oss si at det er fire personer som velger å sende en melding til personen. Må hver og en skrive PM for at personen skal se at det ligger fire ulike meldinger fra folk? Vil ikke den som søker kontakt se at det ligger flere meldinger i den andre innboksen? Jeg begynner å lure på om folk virkelig ikke ser meldingene eller om de velger å overse meldinger istedenfor .
Million Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Jeg visste i årevis ikke om dette med meldingsforespørsler på FB og sjekker en gang i skuddåret etter at jeg ble klar over det. Stort sett er det jo bare tull fra menn fra Afrika og Midt-Østen, som vil gifte seg med deg eller erklærer sin kjærlighet utifra bildene der har sett av deg.... 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Noen ser jeg, men er andre jeg ikke har visst om som har ligget i en annen innboks i flere år. Anonymkode: d2894...4f5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Nei, jeg får ikke det. Må aktivt gå inn og sjekke. Anonymkode: 5e23d...623
enkefru Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 (endret) Vi har vel 3 meldingsbokser… innboks, forespørsel og spam Jeg har i hvertfall det Er innom forespørsler og spam med ujevne mellomrom, får ikke varsler Endret 5. september 2022 av Fjugur
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Ingen jeg ikke er venn med kan sende meg meldinger. Du kan ordne det i instillinger. Anonymkode: f44b3...185 1
Pipaluk Skrevet 5. september 2022 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen jeg ikke er venn med kan sende meg meldinger. Du kan ordne det i instillinger. Anonymkode: f44b3...185 Men da hadde du vel heller ikke meldt deg inn i en facebook-gruppe og søkt etter aktivitetsvenner? Da måtte du ha skrevet at du ikke hadde PM innboks for ukjente
Pipaluk Skrevet 5. september 2022 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2022 Million skrev (6 minutter siden): Jeg visste i årevis ikke om dette med meldingsforespørsler på FB og sjekker en gang i skuddåret etter at jeg ble klar over det. Stort sett er det jo bare tull fra menn fra Afrika og Midt-Østen, som vil gifte seg med deg eller erklærer sin kjærlighet utifra bildene der har sett av deg.... Mennene fra Afrika og Midt-Østen kommer inn i min Spam-innboks. Andre, som vil kjøpe en bok av meg etc havner i annet-kategorien. Jeg får varsel på Messenger om at noen prøver å sende meg en melding.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Million skrev (1 time siden): Jeg visste i årevis ikke om dette med meldingsforespørsler på FB og sjekker en gang i skuddåret etter at jeg ble klar over det. Stort sett er det jo bare tull fra menn fra Afrika og Midt-Østen, som vil gifte seg med deg eller erklærer sin kjærlighet utifra bildene der har sett av deg.... Hmm, jeg får stort sett amerikanske soldater og sånt. 😄 Anonymkode: 4f1a5...36c
Million Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hmm, jeg får stort sett amerikanske soldater og sånt. 😄 Anonymkode: 4f1a5...36c Ja, har fått fra de også! 😄 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 Selv om det ikke kommer varsler på telefonen så kommer det vel en sånn rødt 1 tall ellernoe på det lille bildet ditt oppe i messengervinduet? Anonymkode: 11a22...df9 1
Pipaluk Skrevet 5. september 2022 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Selv om det ikke kommer varsler på telefonen så kommer det vel en sånn rødt 1 tall ellernoe på det lille bildet ditt oppe i messengervinduet? Anonymkode: 11a22...df9 Det gjør det hos meg.
Pipaluk Skrevet 6. september 2022 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2022 Jeg opplevde en gang at en melding jeg skrev havnet i spam hos mottaker. Hva har skjedd da tror dere?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Pipaluk skrev (10 timer siden): Jeg opplevde en gang at en melding jeg skrev havnet i spam hos mottaker. Hva har skjedd da tror dere? Da var dere vel sikkert ikke venner eller venner av venner på facebook? Anonymkode: 49f3a...622
Gjest AprilRyan Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 (endret) Det varierer har jeg sett. For eksempel så skrev jeg noe i en gruppe på facebook der jeg fikk varsel fra noen og andre ikke. Det virket som den ga varsler på de som hadde kommentert i innlegget og de som ikke gjorde det havnet rett i spamboksen. I annen gruppe så får jeg oftere varsler fordi vi interagerer mye mer med hverandre. Da legger det seg under meldingsforespørsler og ikke under spam. Ikke alltid jeg får varsler, men facebook/messenger er litt ustabil på det. Jeg sjekker relativt ofte uansett siden jeg ofte har kontakt med folk jeg ikke har på vennelisten (frivillig arbeid). Men stort sett er det bare tull som ligger under spam. Endret 6. september 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 Nei, får ikke varsler. Kun hvis det er fra venner. Anonymkode: 983e8...42b 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #17 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Selv om det ikke kommer varsler på telefonen så kommer det vel en sånn rødt 1 tall ellernoe på det lille bildet ditt oppe i messengervinduet? Anonymkode: 11a22...df9 ikke her nei. Anonymkode: 5e23d...623
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #18 Skrevet 6. september 2022 Min fb/messenger takler ikke at jeg varierer mellom fb på dataen og telefonen. Bruker nettleser begge steder. Anonymkode: 5e23d...623 1
Million Skrevet 6. september 2022 #19 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ikke her nei. Anonymkode: 5e23d...623 Jeg får heller ikke opp noe symbol eller tegn på at det er kommet en meldingsforespørsel fra en fremmed jeg ikke har på vennelisten. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #20 Skrevet 7. september 2022 Jeg får ikke varsler lengre. Jeg bruker pc da. Alle meldinger fra venner kommer i spam mappen Anonymkode: 72ef1...ab6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå