Gå til innhold

Er student og ny i Oslo. Jeg ble lurt av en jeg tok med hjem på lørdag. Nå føler jeg meg dum og redd for å møte på han igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått helt på. Han var med en gjeng og jeg var med de jeg studerte med. Vi fikk skikkelig god kontakt og jeg følte virkelig jeg levde der og da. Han sa han gikk på BI, hadde deltidsjobb og alt det der. Hadde ingen grunn til ikke å tro på han.

Han ble med meg hjem og det ble jo selvfølgelig sex. Sendte han en melding idag, men tror du ikke han ga meg et fake nummer!?

Nå sitter jeg her med dårlig følelse. Hvem var han? Å hva gjør jeg om jeg treffer på han igjen?

Føler meg som verdens dummeste nå...

Anonymkode: f75d7...919

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer.

Anonymkode: c4f5a...97c

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

For en drittsekk!  Mitt tips er å avvise alle menn som åpenbart bare er ute etter sex, for det er ikke verdt den følelsen du har nå å bli behandlet så respektløst som bare noen å tømme seg i. 

Hvis du skulle møtt på han igjen hadde jeg oversett han totalt og vist at han ikke betydde noe i min verden, han er lavmål og søppel. Hvis han hadde prøvd å leke kjekkas å kommet bort eller stått å sett på deg med kompisene sine så hadde jeg gått bort å lagt at han glemte igjen buttpluggen sin hos deg og at han fikk sørge for å kjøpe kondomer som passet hans lille størrelse neste gang han skulle pule fremmede i fylla,  siden standardstørrelsen som du/ damer hadde hjemme var for stor, og ønske han et ironisk "bedre lykke neste gang" med en vennlig og smilende tone (også gå derfra før han får sagt noe) så vennene hans tror at du mener det du sa og ikke sa det fordi du var sur, og for å sette han ut så han blir så ydmyket at hele han blir rød.

Anonymkode: 71d87...d4e

• Liker 15
  • Hjerte 1
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å anerkjenne at du har blitt utsatt for et rasshøl. Og du skal ihvertfall ikke føle deg ille, for du har ikke gjort noe galt. Det er bare sånt som skjer når man dessverre kommer i kontakt med søppelmennesker. Hev deg over det og se det nyttige i det: neste gang vet du bedre og da skal du ikke la deg utnytte. ;)

Anonymkode: 3f19b...ab9

• Liker 5
Skrevet

Får håpe du ikke treffer han igjen, både gutter og jenter gir feil nummer om de ikke er interessert å møtes igjen. Overse ham totalt om du ser han igjen en gang.

Anonymkode: 5d78e...27b

• Liker 4
Skrevet

Vet du hva? Jeg synes ikke du skal grave deg ned og tenke han er et «rasshøl», synes dårlig om deg selv og hele opplevelsen. 

Tenk heller at du er en erfaring rikere :) Dere hadde det tydeligvis flnt sammen den kvelden/natta ettersom du forsøkte å kontakte ham igjen. Ingen virkelig skade skjedd! Du hadde en spennende og fin kveld og natt, så ble du lurt mht å sees igjen, men da har du lært til neste gang. Ikke la negative tanker ødelegge alt! Det kunne like gjerne skjedd at dere møttes igjen og du fant ut at han ikke var din type likevel.

Av og til er det en frosk du kysser, selv om du tror han er en prins, men det er ikke verdens undergang. Neste gang er du klokere :)

Anonymkode: e982a...013

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har gått helt på. Han var med en gjeng og jeg var med de jeg studerte med. Vi fikk skikkelig god kontakt og jeg følte virkelig jeg levde der og da. Han sa han gikk på BI, hadde deltidsjobb og alt det der. Hadde ingen grunn til ikke å tro på han.

Han ble med meg hjem og det ble jo selvfølgelig sex. Sendte han en melding idag, men tror du ikke han ga meg et fake nummer!?

Nå sitter jeg her med dårlig følelse. Hvem var han? Å hva gjør jeg om jeg treffer på han igjen?

Hvorfor skrev du melding og hva skrev du?

Anonymkode: 6ca4c...a55

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvordan ble du lurt egentlig? Dere begge ville ha sex og dere hadde sex. Hva trodde du ellers skulle skje?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

For en drittsekk!  Mitt tips er å avvise alle menn som åpenbart bare er ute etter sex, for det er ikke verdt den følelsen du har nå å bli behandlet så respektløst som bare noen å tømme seg i. 

Hvis du skulle møtt på han igjen hadde jeg oversett han totalt og vist at han ikke betydde noe i min verden, han er lavmål og søppel. Hvis han hadde prøvd å leke kjekkas å kommet bort eller stått å sett på deg med kompisene sine så hadde jeg gått bort å lagt at han glemte igjen buttpluggen sin hos deg og at han fikk sørge for å kjøpe kondomer som passet hans lille størrelse neste gang han skulle pule fremmede i fylla,  siden standardstørrelsen som du/ damer hadde hjemme var for stor, og ønske han et ironisk "bedre lykke neste gang" med en vennlig og smilende tone (også gå derfra før han får sagt noe) så vennene hans tror at du mener det du sa og ikke sa det fordi du var sur, og for å sette han ut så han blir så ydmyket at hele han blir rød.

Hva synes du om å ikke være ønsket seksuelt av noen? Er bedre å ha sex enn å ikke kunne ha det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Slik mistet jeg jomfrudommen min som 23 åring. Jeg trodde at han likte meg så godt og at da var man kjærester når man hadde hatt sex.. herregud så feil jeg tok. Nå er jeg 54 og fortsatt single... ha ha ha.. så ja sånt skjer... men ja det er ikke godt for selvfølesen. Det var på begynnelsen på 90 tallet så de holdt på slik da og. 

Anonymkode: 27452...539

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slik mistet jeg jomfrudommen min som 23 åring. Jeg trodde at han likte meg så godt og at da var man kjærester når man hadde hatt sex.. herregud så feil jeg tok. Nå er jeg 54 og fortsatt single... ha ha ha.. så ja sånt skjer... men ja det er ikke godt for selvfølesen. Det var på begynnelsen på 90 tallet så de holdt på slik da og. 

Anonymkode: 27452...539

Og hvorfor holder kvinner folk jomfru? Jeg er jomfru selv om jeg har prøvd å bli sammen med jenter. Dere er onde. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du treffer på den fyren igjen, lat som du ikke har begrep om hvem han er. Smil og vær normal, men ikke gi ett eneste tegn på at du noensinne har sett ham tidligere. 

Shit happens, gå videre og vær glad. Og siden nr er fake, så vet jo ikke han at du har sendt melding. 

Anonymkode: 45bbe...a6e

• Liker 9
Skrevet

Sånt skjer og ikke bare med kvinner 😅 Har blitt utsatt for det minst to ganger selv og det er ikke noe jeg ofrer en tanke i dag, selv om jeg har følt meg litt dum der og da. Det hadde selvsagt vært bedre om folk var ærlige om intensjonene sine, men de (få) gangene jeg har blitt med damer hjem fra byen, så har jeg i utgangspunktet ikke all verdens forventninger om at det skal bli noe mer. Selv om kjemien er aldri så god der og da.

Anonymkode: 17dce...e89

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Han sa han gikk på BI. Du ble advart. 

Anonymkode: 55208...71e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, bare nei. 🤦‍♀️ Med mindre formålet er å fremstille seg selv som et butthurt one night stand. 
Det TS bør gjøre dersom hun treffer på han igjen er å late som om hun ikke husker han i det hele tatt. Dersom han bare er på samme sted så ignorerer hun han bare, slik som hun ville ha gjort med enhver uinteressant fremmed. Dersom han kommer bort eller står i samme gruppe så presenterer hun seg på helt vanlig måte. «Hei, jeg heter Hilde! :)« Presenterer han seg ikke tilbake så spør hun. «Åja, og hva var det du sa du het? :)«. Hvis han sier de har truffet hverandre før spiller hun overrasket og litt flau over at hun ikke husker. «Har vi møtt hverandre før? Hvor da? Beklager, jeg har litt teflonhjerne akkurat nå. :)« Sier han at de har hatt sex så blir hun like overrasket. «Nei, er det sant?!? :fnise: Du er ikke han fyren fra Justisen?? I juli?! :fnise:« (da sier hun selvsagt feil utested og tidspunkt, for å understreke at sexen med han absolutt ikke var minneverdig, og heller ikke særskilt spesiell) 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er bare rart at noen skal ha klage over å ha hatt sex.  TS er i en priviligert posisjon og klager. Jeg har aldri blitt spurt om sex.  

Det finnes absolutt ingenting «privilegert» med å bli brukt for sex, i alle fall ikke som kvinne. Og det at du ikke evner å forstå dette er nok deler av grunnen til at du er jomfru.

Anonymkode: 5f7fe...61c

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Man blir dessverre lurt av menn, enten man er student eller ikke! Kom deg over det, og ikke grav deg ned i selvmedlidenhet. Tro meg, jeg har vært der selv!

Anonymkode: 03079...f08

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvordan ble du lurt egentlig? Dere begge ville ha sex og dere hadde sex. Hva trodde du ellers skulle skje?

Lurer egentlig på det samme. 

Hadde du ikke hatt sex med han hvis han ikke ga nr sitt til deg? 

Anonymkode: 3039e...a83

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Man blir dessverre lurt av menn, enten man er student eller ikke! Kom deg over det, og ikke grav deg ned i selvmedlidenhet. Tro meg, jeg har vært der selv!

Anonymkode: 03079...f08

Hvorfor kommer man ikke langt med ærlighet? Jeg har aldri lurt noen men heller ikke hatt sex. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei, bare nei. 🤦‍♀️ Med mindre formålet er å fremstille seg selv som et butthurt one night stand. 
Det TS bør gjøre dersom hun treffer på han igjen er å late som om hun ikke husker han i det hele tatt. Dersom han bare er på samme sted så ignorerer hun han bare, slik som hun ville ha gjort med enhver uinteressant fremmed. Dersom han kommer bort eller står i samme gruppe så presenterer hun seg på helt vanlig måte. «Hei, jeg heter Hilde! :)« Presenterer han seg ikke tilbake så spør hun. «Åja, og hva var det du sa du het? :)«. Hvis han sier de har truffet hverandre før spiller hun overrasket og litt flau over at hun ikke husker. «Har vi møtt hverandre før? Hvor da? Beklager, jeg har litt teflonhjerne akkurat nå. :)« Sier han at de har hatt sex så blir hun like overrasket. «Nei, er det sant?!? :fnise: Du er ikke han fyren fra Justisen?? I juli?! :fnise:« (da sier hun selvsagt feil utested og tidspunkt, for å understreke at sexen med han absolutt ikke var minneverdig, og heller ikke særskilt spesiell) 

Det finnes absolutt ingenting «privilegert» med å bli brukt for sex, i alle fall ikke som kvinne. Og det at du ikke evner å forstå dette er nok deler av grunnen til at du er jomfru.

Anonymkode: 5f7fe...61c

Hun ville ha sex og fikk det. Det er ikke å bli brukt når begge gikk med på å ha sex. 

• Liker 3
Skrevet

Men hvorfor ha tilfeldig sex med folk du ikke kjenner? 🤷‍♀️ 

Anonymkode: cc1b1...a1b

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...