AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Er det noen som har erfaringer med Lindex sine størrelser for barn, er de små, normale eller store i størrelse? Anonymkode: 87421...db0
Jolanda Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Normale til store i størrelsen synes jeg 😊
Snekkerfruen Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Veldig gode til lange barn hm sine er korte og breie, lindex sine holder lenger i lengden om det gir mening 😁 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Baby syns jeg er normal, bodyene er lange. Til barn er de normal. Anonymkode: b27ca...c16 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Barneklær er normale i strl, babyklær syns jeg er smale og lange. Mine barn har vert gjennomsnittlige i vekt og lengde men bodyene fra Lindex ble for trange/tettsittende selv om de fortsatt var for lange. Ellers så vil jeg bare si at jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på Lindex sine barneklær (nei, jobber ikke der😂). Eneste kjedebutikk som har klær som kan arves av både 2 og 3 barn uten å bli slitt, miste farge eller fasong. Anonymkode: 63b18...223 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå