AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg og mannen har 9 års bryllupsdag til torsdag. Vi har pratet litt om vi skal feire, og evt hvordan. I dag sa mannen han hadde bestilt bord på en restaurant til oss på torsdag. Å det var veldig hyggelig det. Han hadde bestilt til 4 stk... Altså hadde han tenkt å ha med barna. De er 13 og 15. Det første som datt ut av meg var om vi skulle ha med barna på bryllupsfeiring?! Han synes det var stusselig om de skulle være hjemme alene. Så fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke ville ha med barna. Men de er 13 og 15, klarer seg fint alene. Å jeg så jo for meg en litt romantisk middag for oss to. Hva tenker dere? Med eller uten barn? Anonymkode: f552a...ec0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Jeg tenker at så koselig at mannen din tenkte på ungene 💕Hva med å ta med ungene på torsdag, også fikser dere barnevakt senere og tar en helaften/weekend bare dere to..? Må jo uansett legge dere til «fornuftig» tid, siden det er hverdag på fredag… Anonymkode: 0c6bd...067 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Har ikke dette problemet oppstått i løpet av de 9 årene dere har vært gift? Jeg synes uansett du heller skal sette pris på det han har satt i stand. Dersom du ønsket det annerledes burde du ha ordnet noe selv. Det verste jeg vet er de som klager på noe andre har ordnet. Anonymkode: 0cc69...2d0 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg og mannen har 9 års bryllupsdag til torsdag. Vi har pratet litt om vi skal feire, og evt hvordan. I dag sa mannen han hadde bestilt bord på en restaurant til oss på torsdag. Å det var veldig hyggelig det. Han hadde bestilt til 4 stk... Altså hadde han tenkt å ha med barna. De er 13 og 15. Det første som datt ut av meg var om vi skulle ha med barna på bryllupsfeiring?! Han synes det var stusselig om de skulle være hjemme alene. Så fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke ville ha med barna. Men de er 13 og 15, klarer seg fint alene. Å jeg så jo for meg en litt romantisk middag for oss to. Hva tenker dere? Med eller uten barn? Anonymkode: f552a...ec0 Vi feirer bryllupsdagen med barn, foreldre, søsken, svigerinne, nieser og nevøer. Liker at barna blir med, jeg! Anonymkode: 782d1...cc6 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Noen ganger feirer vi med og noen ganger uten barna. Neste år er det 10 års bryllupsdag og da skal ungene være med. Anonymkode: cc150...3cd 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke dette problemet oppstått i løpet av de 9 årene dere har vært gift? Jeg synes uansett du heller skal sette pris på det han har satt i stand. Dersom du ønsket det annerledes burde du ha ordnet noe selv. Det verste jeg vet er de som klager på noe andre har ordnet. Anonymkode: 0cc69...2d0 De gangene vi har hatt anledning til å ut å spise tidligere, har vi vært bare han og jeg. Jeg klager overhodet ikke. Det var bare at vi hadde to forskjellige tanker om det. TS Anonymkode: f552a...ec0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Jeg hadde foretrukket alene men det spørs litt åssen dere har gjort det de andre årene? Pleier barna å være med er det naturlig at de er med i år også. Anonymkode: 361f2...b58
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Hyggelig at barna kan være med å feire 😊 hadde han ikke tenkt på barna så hadde det blitt feil det også Anonymkode: 7d7ff...578
Snedig Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Jeg hadde syntes det var kjempekoselig at han inkluderte barna! De blir bare eldre og er ikke sikkert de gidder å være med neste år feks. Med forbehold at de ønsker å være med selv da, og ikke er i den tenåringsfasen hvor de ødelegger kvelden med krangling og sutring 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 Hyggelig med alle fire 😊. Men hadde hatt lyst til å feire bare meg og han også, er enig med deg TS, at det skal være litt romantisk. Kunne dere skaffet barnevakt eller om ungdommen sover hjemme alene en natt til helgen? Så kan du og mannen ta en natt på hotell? Anonymkode: 12076...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 Er alle bryllupsdagen en "ting". Nå er ikke jeg den som liker å feire så mye. Har vært gift i for mange år til det. Feiret 25 års bryllupsdagen med en helge tur til Krakow. Ellers pleier jeg rett og slett glemme hele dagen. Anonymkode: 5f0c6...b05
Turtellure12 Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 Stiller meg bak mye av hva de andre har skrevet. Jeg syns det var kjempehyggelig at han inviterte barna! 😊 Men skjønner poenget ditt også. Det hadde jo vært koselig å feire sammen bare dere to, en feiring som handler om dere som par. Ta det neste år da vel? Da er det "rundt tall". 10 år! 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 Jeg er enig med TS. Bryllupsdager er date. Unntatt gullbryllup da man inviterer til stor fest. Men nå er barna invitert, så da tenker jeg at dere gjør det koselig, og så tar du det med godt humør, og tenker at han mente det godt. Og så inviterer du mannen på date en annen kveld. Så blir dette dobbelt så bra 😍 Anonymkode: be6d3...4aa 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 Takk for innspill. I mine øyne er nok en middag ute på bryllupsdagen ment for de to som er gift. Å ja, jeg skjønner han tenkte at barna skulle få slippe å være alene mens vi var ute å spiste. Det blir slik i år, så får vi heller se hva vi gjør neste år. TS Anonymkode: f552a...ec0 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 Vi har kun feiret bryllupsdag én gang (15 år), pleier å glemme hele greia. Da hadde vi med barnet vårt på 12. Men vi avklarte jo det mellom oss før vi bestilte bord eller spurte barnet. Synes det bør være en selvfølge, fordi utgangspunktet når man feirer sånne dager er at man er 2. Her ville vi begge ha ham med fordi vi synes det er koseligst å være alle 3, og ingen av oss er spesielt romantiske. Anonymkode: f5b3e...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå