Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver som anonym nå, selv om jeg er fast bruker av forumet er dette litt for privat syns jeg.

Vel, saken er slik at jeg er lykkelig gift og har verdens beste ektemann. Alt mellom oss er helt topp, vi krangler aldri og har bra sex.

Nå har det seg sånn at jeg er blitt utrolig kåt (sier det rett ut jeg) på en annen mann. Har overhode ikke lyst på et forhold til han, det er kun sexen jeg vil ha. 

Han har akkurat gått fra kona si, og han har også veldig lyst på meg.

Han sa til meg på lørdag at jeg sex med meg hadde vært så sinnsykt godt.

Kommer aldri til å være utro mot mannen min, for jeg elsker han overalt på denne jord. Har bare lyst på litt rå sex uten forpliktelser. Så nå har jeg dårlig sammvittighet ovenfor mannen min at jeg har sånne tanker. 

Er det andre som har hatt det på samme måte som meg? Er dette normalt?

Anonymkode: f8e6e...465

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skriver som anonym nå, selv om jeg er fast bruker av forumet er dette litt for privat syns jeg.

Vel, saken er slik at jeg er lykkelig gift og har verdens beste ektemann. Alt mellom oss er helt topp, vi krangler aldri og har bra sex.

Nå har det seg sånn at jeg er blitt utrolig kåt (sier det rett ut jeg) på en annen mann. Har overhode ikke lyst på et forhold til han, det er kun sexen jeg vil ha. 

Kommer aldri til å være utro mot mannen min, for jeg elsker han overalt på denne jord. Har bare lyst på litt rå sex uten forpliktelser. Så nå har jeg dårlig sammvittighet ovenfor mannen min at jeg har sånne tanker. 

Jeg har ofte slike tanker, og er godt gift / men ikke et veldig godt sexliv…ofte har jeg vurdert å gå fra mannen fordi livet er for kort for dårlig sex.

Anonymkode: e923b...bcc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel lov å fantasere men personlig hadde jeg gjort alt for å slukke tiltrekningen. Hadde ikke likt om kjæresten følte sånn mot en annen dame så det handler om moral for meg 

Anonymkode: e1d90...d7b

• Liker 2
Skrevet

Som om jeg kunne ha skrevet akkurat dette selv. Forholdet til meg og mannen er bedre enn noen gang. Vi har masse sex og han overøser meg med masse komplimanger, blomster, gaver, konserter osv osv

Men, jeg har fått en del oppmerksomhet i fra andre menn i det siste. Og han ene er en del år yngre enn meg. Nå fantasere jeg å ha ham som en elsker (kun sex). Ønsker jo ikke bryte ut av forholdet, men vil bare ha litt uforpliktende sex og spenning.

Har snakket litt om dette til mannen om det hadde vært noe for oss å hatt ett åpent forhold. Vi har fleipet om dette før. Og nå som han fikk vite at jeg hadde fått noe fine komplimanger av denne yngre mannen, så ble han plutselig så veldig sjalu. Så vi har lagt den død. 

Nå gjør jeg det jeg kan for å unngå å møte på ham (ute av syne, ute av sinn). Så håper jeg den fantasien jeg har om ham forsvinner snart.

Er det feil å si at jeg faktisk går igjennom en liten sorg prosess? Jeg i midten av førti årene og vet at jeg blir mindre og mindre attraktive med årene. Og det er liksom nå jeg kan gjøre det siste krampetrekning med å ha sex med andre menn. Men ønsker jo ikke å være utro for jeg elsker jo mannen min og vil ikke ødelegge det. 

Anonymkode: 251f2...a24

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som om jeg kunne ha skrevet akkurat dette selv. Forholdet til meg og mannen er bedre enn noen gang. Vi har masse sex og han overøser meg med masse komplimanger, blomster, gaver, konserter osv osv

Men, jeg har fått en del oppmerksomhet i fra andre menn i det siste. Og han ene er en del år yngre enn meg. Nå fantasere jeg å ha ham som en elsker (kun sex). Ønsker jo ikke bryte ut av forholdet, men vil bare ha litt uforpliktende sex og spenning.

Har snakket litt om dette til mannen om det hadde vært noe for oss å hatt ett åpent forhold. Vi har fleipet om dette før. Og nå som han fikk vite at jeg hadde fått noe fine komplimanger av denne yngre mannen, så ble han plutselig så veldig sjalu. Så vi har lagt den død. 

Nå gjør jeg det jeg kan for å unngå å møte på ham (ute av syne, ute av sinn). Så håper jeg den fantasien jeg har om ham forsvinner snart.

Er det feil å si at jeg faktisk går igjennom en liten sorg prosess? Jeg i midten av førti årene og vet at jeg blir mindre og mindre attraktive med årene. Og det er liksom nå jeg kan gjøre det siste krampetrekning med å ha sex med andre menn. Men ønsker jo ikke å være utro for jeg elsker jo mannen min og vil ikke ødelegge det. 

Anonymkode: 251f2...a24

Lov å sørge litt vel. Du gir avkall på noe. Alle som velger å holde seg til én partner gir jo avkall på å ligge med andre, men for noen smerter det veldig og andre kjenner ikke så mye på det tapet.

Du er veldig heldig som er i et godt forhold :) Ikke glem det. 

Anonymkode: 2a690...9c9

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er også godt gift, i 15år. Å ha lyst til rå sex med andre er helt naturlig, derfor har vi en regel på at dette er greit. Å ha sex med andre kun for sexens skyld, dette skjer ikke mange ganger i året da jeg klarer å kontrollere meg. Skiller mellom sex og følelser. Alle jeg har hatt det med er menn jeg aldri kunne gjort noe mer med, men blir dødskåt av at de får meg. Tar meg.

Vi starta med dette etter 10år som gift, gjort det 3 ganger bare :) Han siste tok meg 2 dager på rad...etter det roet det seg. Lysten. Mannen og jeg har sex ca 2-3 ganger i uken.

Anonymkode: 72400...382

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når du ser på antall samlivsbrudd så er det nok vanlig både å tenke sånn du gjør og også handle deretter - i alle fall for mange. 

Men jeg forstår det overhodet ikke. Jeg fatter ikke hvordan det går an å ha en ektemann/kone som man påstår man ♥️ samtidig som man nesten dør av at man ikke får knullet andre folk. 

Nyskilt mann som sier til deg (han VET du er jo gift) at sex med deg hadde vært jævlig deilig, altså wow du har på toppen av alt ræva smak i mannfolk! 

Du skal ha for at du enn så lenge ikke har handlet, og også kjenner på dårlig samvittighet. Men jeg hadde blitt skuffet over i det hele tatt å ha en kone - som andre menn oppfatter som så billig - at de tror her er det sjanse selv om hun er gift.

Sånn snapper menn lett opp. 99% sikkert at hvis du var en dame som hadde blitt fornærmet av så DIREKTE forslag når du tross alt er gift og var typen som deler det med din mann - hva idioten Kåre sa til deg- så hadde du aldri opplevd så direkte forslag. Menn "senser" det lang vei når den gifte dama praktisk talt sklir av stolen av et smil. 

Ellers så håper jeg ikke det er så utbredt at damer på 45 år har fått for seg at det nå er siste sjanse til å knulle rundt 😅 da må jeg eventuelt endre alders-spennet mitt. 

Endret av Jr.Garcon
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, for det er jo noe menn sier til en hvilken som helst kvinne 🙄

Anonymkode: 63165...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...