AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Hvordan er du når du starter i ny jobb? Jeg er stille og forsiktig i begynnelsen. Tar en stund før jeg blir husvarm. Men har fått en ny kollega. Hun har bare jobbet i 2 uker og allerede klager hun på oppgave hun får. Klager på jobben som kollegaer gjør til sjefen. Kjenner at jeg sliter med å jobbe med henne Anonymkode: 9c9e1...97f
HelloMindy Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 (endret) Jeg anser meg selv som en kameleon. Jeg bruker mye tid på å observere, analysere, lære, og tilpasse til de jeg møter. Jeg er ikke helt stille for jeg tenker at jeg har blitt ansatt av en grunn, bør dele min kompetanse og utføre et stykke arbeid. Kan stille spørsmål og utfordre, men jeg er forsiktig og utforsker hvor grensene går. Ydmyk og åpen er et nøkkelord. Aldri klaget eller sagt nei til en oppgave som er innen for rimelighetens grenser og fagområde, for jeg har levd med en innstilling at man vet aldri muligheter det bringer med seg, eller hvor et ja kan ta deg i karrieren Endret 5. september 2022 av HelloMindy
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Jeg er tilbaketrukket en god tid til jeg er sikker. Veldig redd for at jeg ikke er god nok og ikke vil klare der jeg har lovet. Anonymkode: 8ce84...e67 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå