Gå til innhold

2 åring som maser ekstremt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en skjønn liten krabat på 2 år, han er verdens snilleste, MEN fyttigrisen så mye han maser 😂 var på verksted i ste, å han har STORE interesser for alt spm brummer. Han kan allerede lastebil, traktor, bil, dumper, gravemaskin, buss, bobil». Han gjentok «bil» sikkert 50 ganger på 30 min, pekte på bilene og var helt i hundre. Dette gjelder det meste.. kjenner jeg blir sliten.. er dette normalt?

Anonymkode: aa517...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt normalt😊 Selv om det er slitsomt😅

Anonymkode: 7b244...18b

Skrevet

ja helt normalt, og også normalt enda mer masete.

Skrevet (endret)

Min sønn var også helt på tuppa etter alt med hjul på som to-åring, og kunne bilmerket på ALLE lekebilene han hadde i lekebilkassen sin. Han hadde så mange lekebiler at det måtte en egen kasse til for bare dem. 

Han var bare halvannet år gammel da han begynte å spørre meg om "hva slags bil er det, mamma?" når vi gikk på fortauet (han i barnevogna) og biler passerte oss. Da han var så liten uttalte han det som "A laks bil æ det, mamma?". Jeg måtte ofte snu meg og lese bakpå bilene for å vite hva slags bilmerke det var, bortsett fra de vanligste som Volvo og sånn.

Høres som din toåring er like gal etter ting på hjul som min var. Høydepunktet i sommerferien for min sønn var når vi la turen innom Jernbanemuseet på Hamar. Det var stooooooor stas med alle togene og kjempelokomotivet Dovregubben!

Endret av Million
Skrevet

Jepp, veldig vanlig tror jeg. Energien tyter ut av ørene (og munnen) på dem av og til 😂 og om en liten stund så kan du glede deg til neste fase: "hvorfor det???"

• Liker 1
Skrevet

Det er helt vanlig, ja. Masa går i ett, og det er repetisjon på repetisjon på repetisjon. Sic ad nauseum. 

Har to gutter, og begge to har vært helt gal etter kjøretøy. Eldsten begynte ikke før han var 2, men minsten begynte allerede da han var ett... 

Anonymkode: 1b61e...f2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...