AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Søkte etter en seriøs tråd om Casper Ruud, men fant bare alle de "fiasko"-trådene. Hvor langt tror dere han kan nå, kan han bli verdensener, midlertidig eller mer stabilt? Eller er han for ujevn på ulike underlag? Nå klar for kvartfinalen i US Open, blir spennende å følge med videre. Ganske sjelden en nordmann hevder seg såpass i idretter folk bryr seg om utenfor Norden. Håper vi snart får se ham i en ny finale med Rafael Nadal. Han har nok et stykke igjen til å ta Nadal, men det var en fryd å se en finale mellom to så sympatiske idrettsmenn. Anonymkode: 08879...765
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Veldig spennende å se om han klarer det mirakuløse å bli nr 1 i verden. Anonymkode: 5f389...0c1
I Grosny Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 18.09): Søkte etter en seriøs tråd om Casper Ruud, men fant bare alle de "fiasko"-trådene. Hvor langt tror dere han kan nå, kan han bli verdensener, midlertidig eller mer stabilt? Eller er han for ujevn på ulike underlag? Nå klar for kvartfinalen i US Open, blir spennende å følge med videre. Ganske sjelden en nordmann hevder seg såpass i idretter folk bryr seg om utenfor Norden. Håper vi snart får se ham i en ny finale med Rafael Nadal. Han har nok et stykke igjen til å ta Nadal, men det var en fryd å se en finale mellom to så sympatiske idrettsmenn. Anonymkode: 08879...765 Jeg aner ikke, men han driver jo og forbedrer seg hele tiden, og hvis det ikke stopper opp...? Akkurat finale med Nadal er jeg skeptisk til fordi jeg tror Nadal bør legge opp før skadene blir så ille at det ødelegger framtiden hans.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Semifinale neste, da er han snublende nær førsterankingen siden Nadal røk ut. Men håper han klarer å slå Nadal en gang uansett, vinne noe med Nadal ute blir litt som sjakkmesterskap uten Magnus Carlsen Anonymkode: 08879...765
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Klar for finalen, andre grand slam-finale i år! For en fantastisk utvikling han har hatt. 🤩 Anonymkode: 08879...765 2
norw Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Synd at denne klovneidretten lar russere delta. Blir ikke særlig aktuelt å følge med. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 6 minutter siden, norw said: Synd at denne klovneidretten lar russere delta. Blir ikke særlig aktuelt å følge med. Desto bedre å slå dem ut. Anonymkode: 08879...765 1
norw Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Desto bedre å slå dem ut. Anonymkode: 08879...765 Bare lar være å følge med.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 norw skrev (11 minutter siden): Synd at denne klovneidretten lar russere delta. Blir ikke særlig aktuelt å følge med. Jeg skjønner ikke at folk gidder å ha en så typisk norsk moral. Nordmenn maser kun om andre som er oljerike, eller menneskerettigheter i alle andre land, miljøpolitikk i andre land osv. Hva med å rydde opp i all ussel moral her hjemme heller, vi har nok av det innenfor landets grenser. Anonymkode: 5f389...0c1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 Heia Ruud! Fantastisk prestasjon! Alltid en forelder som står bak store norske idrettsprestasjoner. Aldri et av alle de nasjonale dusteforbundene med tapere og besserwissere. Anonymkode: 5f389...0c1 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 Litt for mye dra-til-tryne til at jeg gidder å å bry meg 😁 Anonymkode: bdff3...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå