Gå til innhold

problemer

Fremhevede innlegg

Gjest amonymica
Skrevet

Jeg og min mann snakket lenge om å prøve analt samleie. Dette er mest hans greie, men jeg var villig til å prøve det!

Vi brukte lang tid og masse glidemiddel. Jeg syntes det gav en litt ekkel følelse når han brukte fingeren der bak, men det gjorde ikke vondt

Men når han skulle stikke inn penisen så SPRAKK jeg :overrasket:

Blødde en del, men det gikk over raskt.... trodde jeg..

Det er ca en mnd siden men hver gang jeg skal på do, nr 2, så sprekker det på nytt igjen og jeg blør litt.. det gjør vondt og jeg vegrer meg for å gå på do..

Hva skal jeg gjøre??? Jeg vil ikke gå til legen med dette, da dør jeg heller!! :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dettte hørtes ikke godt ut! I og med at du selv en måned etter at det skjedde, fremdeles sprekker når du er på do, MÅ du til legen..

Skrevet (endret)

Det høres ut som om du har hemorider og at det er en av disse som har sprukket. Dette bør du gå til lege med, men dersom du ikke ønsker å gjøre dette, kan du kjøpe et legemiddel som heter alcos-anal på apoteket som du kan smøre på hemoriden din.

lykke til!

Endret av Trille
Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet (endret)

Til trådstarter; Jeg vet ikke om dette kommer til å gå over av seg selv etter hvert, men det hørtes jo absolutt ikke noe bra ut da.. ville nok tatt en prat med legen ja..

Endret av Trille
Skrevet

var han forsiktig nok og brukte lang tid når han skulle stikke inn sin penis? isåfall burde den ha glidd inn uten at du ble skadet. men kanskje hvis du alt hadde en hemorroide så gikk det ikke hmmm...

Skrevet

Gå til legen, du. Du trenger da ikke fortelle hvordan det skjedde? Si at du har hatt forstoppelse.

Skrevet

Ville også tatt en tur til legen, bare sånn for å få sjekket det, ikke så lett å full oversikt selv liksom... Ellers, det er vel ikke så pinlig, er jo bare sånn som skjer!

Skrevet

jeg ville nok gått til legen ja, om du ikke gjør det, om du ikke får skjekket hva som er galt, kan det kanskje utarte seg til å bli enda verre, så gjør som ambefalt- GÅ TIL LEGEN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...