Gå til innhold

Dater dere kun typen deres, eller hadde dere data noen som dere synes er litt fin men ikke helt typen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater dere kun typen deres, eller hadde dere data noen som dere synes er litt fin men ikke helt typen deres?
for eksempel jeg liker blonde jenter med blått øye, og hadde ikke data brunette med brunt øyne, dette går for andre menneske rasker da. Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en type men dater andre som ikke faller inn under den typen også så lenge de er snille og har felles verdier som meg 

Anonymkode: 616cc...ed3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke så god erfaring med å date "min type" så jeg prøver å være åpen. Han siste jeg data var ikke min type men han var en fyr jeg ble glad i likevel.

Anonymkode: abb6c...e19

• Liker 1
Skrevet
Henrikk skrev (1 time siden):

blonde jenter med blått øye

Du liker blonde jenter som har blitt slått i ansiktet? 

Anonymkode: aa2f7...618

• Liker 4
Skrevet

Min "type" er veldig lite spesifikk. Liker menn som utstråler trygghet, varme og ro. Det er disse jeg synes er mest attraktive, men de kan ellers komme i mange ulike former.

Akkurat nå da, etter x antall mislykka forhold, så er jeg nok enda mere åpen for hvem jeg dater. 

Anonymkode: 153e7...f64

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du liker blonde jenter som har blitt slått i ansiktet? 

Du skjønte godt at han mente blå øyne. Er ikke vits å latterliggjøre noen bare fordi de ikke skriver riktig eller har norsk som morsmål og hvertfall ikke vits å forsøke å gjøre vold mot kvinner som en del av spøken din. 

• Liker 2
Skrevet
Henrikk skrev (4 timer siden):

for eksempel jeg liker blonde jenter med blått øye, og hadde ikke data brunette med brunt øyne, dette går for andre menneske rasker da. Hva med deg?

Altså….

Jeg har ingen «type». Har datet alle varianter.

Anonymkode: 9a332...61a

Skrevet

Vet ikke om jeg har en type egentlig, men de to første kjærestene mine var høye med mørkt hår. Nr.3 og nåværende partner som er far til mitt barn har rødt hår og middels høyde.

Anonymkode: f123f...94b

Skrevet
Henrikk skrev (4 timer siden):

Mine krav er at de har puls (veldig nøye på den siden jeg ikke er nekrofil), helst blå øyne og at de er i jobb. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet ikke om jeg har en type egentlig, men de to første kjærestene mine var høye med mørkt hår. Nr.3 og nåværende partner som er far til mitt barn har rødt hår og middels høyde.

Du settla

Anonymkode: dfdf2...98f

Skrevet

Jeg har hatt en ca type på utseende, liksom den hengslete kunstnertypen.

Nåværende kjæreste ser mer ut som en muskuløs gymdude, og har personligheten til en sart kunstner. 

Anonymkode: f381b...f93

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du settla

Ev oppgraderte.

Anonymkode: 8b8d5...a9f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du skjønte godt at han mente blå øyne. Er ikke vits å latterliggjøre noen bare fordi de ikke skriver riktig eller har norsk som morsmål og hvertfall ikke vits å forsøke å gjøre vold mot kvinner som en del av spøken din. 

OK, hva med å latterliggjøre ham fordi han mener at folk med blå og brune øyne er to forskjellige menneskeraser (eller menneske rasker som han skriver). 

For øvrig finnes det ingen menn som ikke dater noen på grunn av at de har «feil» øyenfarge. Så i tillegg til å ha en forferdelig grammatikk så er TS et troll.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg skal på date i morgen med en som ikke er min type utseendemessig. Men gir det en sjanse likevel. Han er pen, ikke noe galt der. Og har humor, noe som er veldig viktig. Men er en helt annen type enn jeg villle prøvd meg på vanligvis. jeg liker de litt mer "rufsete og maskulin". Han her er litt for pen og pyntelig rett og slett. Hadde ikke blitt overrasket om han hadde jobbet som modell for kleskataloger... Men det er en oppegående mann jeg har hatt gode samtaler med, og det er det aller viktigste.

Anonymkode: 06053...a1f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du settla

Hm. Kanskje, men tror egentlig ikke det. Han er en ordentlig bra mann på mange andre områder. Mye mer mann egentlig, enn de forrige jeg var sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...