AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Hei, Jeg er 34 år. Alltid hatt mensen på 6-7 dager. Denne måneden varte den bare i 3 dager. Den siste måneden har jeg begynt å trene en del. Har gått powerwalks på ca 7-10 km så og si hver eneste dag. Har gått ned ca 2 kg siste mnd. Er normalvektig. Noen som har opplevd lignende? At mensen blir kortere pga trening? Ble plutselig bare litt bekymret om noe er galt med meg…:/ Anonymkode: f73eb...fc6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Det kan også være starten på overgangsalderen. Så du kan jo alltids ta en prat med fastlegen og sjekke at ting er som de skal😊 Anonymkode: 8a377...6eb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Da jeg var i midten av 30 årene endret plutselig mensen seg fra 7 dager til 3-4 dager. Da jeg var hos gynekolog for celleprøve så nevnte jeg dette og da sa hun at dette ikke var så uvanlig. Mensen kan endre seg i løpet av livet. Anonymkode: 79c23...e92
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Jeg fikk mindre menstruasjon da jeg trente styrke da jeg var 21. Testosteronet går opp når man trener så kan være det. Anonymkode: 9f34c...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå