AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Har ei venninne som har fått så kort lunte og det er meg hun lar det gå utover. Brøler ivei og"MEN JEG SA JO DET HØRER DU IKKE ETTER?!!!!!!" Akkurat som jeg holder styr på hennes legeavtaler osv- det går inn den ene øra og ut den andre. Jeg har jo nok å huske på mitt eget. Vurderer å kutte henne ut en periode, dvs ikke dra på turer med henne lenger, siden humøret smitter over på meg. Arrrgh bare måtte få det ut. Surhetens kjerring kan gå med seg selv!!!! Anonymkode: 37f47...731
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Om du orker kan du jo konfrontere henne med det. Neste gang hun skriker noe sånn, si "hvorfor er du sint på meg nå?" eller noe lignende. Vær rolig og fattet Kan være at hun har en dritt periode, ikke at det er en unnskyldning til å oppføre seg sånn, men kanskje en forklaring. Hvis dere er gode venner som har kjent hverandre lenge, så synes jeg det er verdt å spørre i hvert fall. Hvis det bare er styr med en relativt ny venninne, kanskje du skal trekke deg unna en periode og om hun spør deg hvorfor kan du være ærlig. Anonymkode: e80e3...6a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå