missyyyy Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Hei, jeg skriver en oppgave på dette nå og har ikke helt skjønt hvordan jeg skiller mellom statlige og kommunale helsetjenester. Hvordan vet jeg hva som er hva?
Pillarguri Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 missyyyy skrev (14 minutter siden): Hei, jeg skriver en oppgave på dette nå og har ikke helt skjønt hvordan jeg skiller mellom statlige og kommunale helsetjenester. Hvordan vet jeg hva som er hva? Google er din venn 3
Snok1 Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Staten eier og driver sykehus, kommunen driver primærhelsetjeneste. Grovt sett. Det er en ansvarsfordeling som går på oppgaver. De konkurrerer ikke. 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Staten eier helseforetakene, dvs sykehusene/spesialisthelsetjenesten. Alle offentlige sykehus tilhører derfor det «statlige», mens alle helsetjenester i kommunene er kommunale (skolehelsetjenesten, fastlegene, sykehjem, hjemmesykepleien osv). Anonymkode: 58f22...5d5 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Skal du bli sykepleier? Anonymkode: 0d25d...99d
missyyyy Skrevet 5. september 2022 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Skal du bli sykepleier? Anonymkode: 0d25d...99d Nei, sosionom
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 missyyyy skrev (12 minutter siden): Nei, sosionom Oj da. En 3-årig bachelorutdanning og så klarer du ikke å finne ut noe så grunnleggende på egenhånd?! Anonymkode: 3e01b...ea2 2
missyyyy Skrevet 5. september 2022 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Oj da. En 3-årig bachelorutdanning og så klarer du ikke å finne ut noe så grunnleggende på egenhånd?! Anonymkode: 3e01b...ea2 Jeg er student på førsteåret men takk for omtanken. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Oj da. En 3-årig bachelorutdanning og så klarer du ikke å finne ut noe så grunnleggende på egenhånd?! Anonymkode: 3e01b...ea2 Du høres ut som en fantastisk hyggelig person… Du skjønner vel at vi alle har ulike ting vi lurer på, som andre tenker er noe som man lett kan finne ut av selv. Men hadde det vært så enkelt, hadde vel ingen hatt noe de lurte på. Anonymkode: c743d...aca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå