AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Del Skrevet 5. september 2022 Og blir etterveksten helt svart? Anonymkode: e5ed8...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 Om du skal bleke håret så anbefaler jeg deg å gå til frisør. Jeg har blekt håret hjemme flere ganger. Det blir alltid ganske gult og ikke naturlig. Det er dyrt, men det blir 100 ganger finere til frisøren. Anonymkode: f2464...042 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Del Skrevet 5. september 2022 Det skal ikke være noe problem om det er lysebrunt. Bruk farge 10 (farging, IKKE bleiking) i hele håret. Helt basic blond. Om du vil ha en annen tone enn du får - f.eks kaldere eller varmere, bruker du en toner eller maske i 10min etterpå. F.eks Revlon Colour Excel toner, eller en fargekur. Lyko har en egen kategori på dette. Det er mange hårmasker/fargekurer som gir gir varme eller kalde toner som er veldig enkle å bruke. Men ja, du vil få synlig ettervekst etter et par uker. Selv tar jeg den ca hver 4 uke. Anonymkode: 536f1...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 5. september 2022 #4 Del Skrevet 5. september 2022 Hvis du har lysebrunt hår blir etterveksten din lysebrun. Jeg syns litt ettervekst kan være fint faktisk og der har blitt populært å farge håret noen cm vekk fra røttene nettopp for å få den ettervekst looken. Hvis du ikke vil ha så brå og synlig ettervekst kan du be om balayage teknikk som går ut på at fargen fades sakte over gradvis nedover på håret istedet for det brået skillet. Da ser det mer naturlig ut når etterveksten kommer og man slipper å måtte farge så ofte Det er lett for en frisør å få lysebrunt hår til å bli blondt anbefaler å ikke gjøre blond behandling hjemme pga håret har lettere for å skades av bleking enn farging mørkere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå