Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Jeg er ei jente som bruker 44-46 i bukser. Men i de størrelsene finner jeg ingen fine jeans. jeg vil ha noen som er "hippe" og moderne. Noen som vet om noen spessielle butikker eller internett sider som selger slike?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. november 2005 #2 Skrevet 26. november 2005 (endret) Merket Simple Wish som du får på B-young (tror det var der) er ok i de størrelsene, men de er ikke spesielt kule. De er ikke kjerring, men veldig plain og litt kjedelige. Ikke noe kul vask, tøffe detaljer etc. Jeg har samme problemet, og har funnet løsningen - i London. Butikkjeden Dorothy Perkins har helt vanlige størrelser + noen ekstra størrelser på toppen. Altså ikke en egen Stor-kolleksjon, men helt vanlige klær som også finnes i litt større størrelser. De har mange kule jeans (og mye annet), så jeg hamstrer både jeans og andre klær når jeg er der borte. Billige er de også. Følger imidlertid med på tråden for å se om det finnes gode alternativer her hjemme. Endret 26. november 2005 av Dalwhinnie
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 det går jo ikke lenger en str 42...
Kame Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Only finnes også i 44, men butikkene får ikke inn spesielt mange størrelser. Du kan jo høre om de kan bestille til deg?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 min store venninne kjøpte seg jeans i fra H&M i strl 46. de satt som et skudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå