AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Hei. Jeg opplevde i helgen at mannen jeg ble med hjem begynte å sniffe på den brukte trusen min mens vi hadde sex sammen. Er dette normalt? Eller sees det som perverst? Er egentlig ganske tiltrukket av karen, men trusesniffingen satt meg litt ut Anonymkode: 4860b...fbc
Bubo Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Ikke normalt å spise matpakke på restaurant. 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Ser ikke problemet. Men kanskje mer normalt å snike seg til det når dama ikke er tilgjengelig. Han vil lukte på deg. Hadde vært verre om han helst vil unngå det. Anonymkode: 692f6...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Perverst og unormalt. Trusesniffing i seg selv er ikke såååå unormalt , å lukte litt på kjæresten truser et sekund en sjelden gang I blandt når man står på badet og ser den i skitten tøyskurven men de som driver å snuser mens de runker ogsånn er perverse og å lukte på en fremmed damer truser i tillegg rett foran henne og i tillegg under sexen herregud da har man lav sosial IQ Anonymkode: 7c655...96e 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Haha det gjør min ff og. Bryr meg ikke, så lenge jeg slipper å lukte på boxeren hans 😄 Anonymkode: 904e0...72e
Blåjojo Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Verken normalt eller perverst. Noen liker det, andre ikke. Bare ikke overtenk det. Han tenner på lukten av deg. Om det gjør deg ukomfortabel at han gjør det under sex kan du bare be han la det vær. Er du åpen nok for andre folks preferanser legger du igjen en brukt truse til ham.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Blåjojo skrev (5 timer siden): Verken normalt eller perverst. Noen liker det, andre ikke. Bare ikke overtenk det. Han tenner på lukten av deg. Om det gjør deg ukomfortabel at han gjør det under sex kan du bare be han la det vær. Er du åpen nok for andre folks preferanser legger du igjen en brukt truse til ham. Av deg?? Hahaha. Er vel heller fittelukta om det er henne eller noen andre de tenner på. Ikke tro fordi en kar har sex med deg så er du noe spesielt.. fleste tilfeller er du ikke .. en fitte er jo noe av det de liker mer enn deg som person slike menn. Anonymkode: e979b...f21
Blåjojo Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Av deg?? Hahaha. Er vel heller fittelukta om det er henne eller noen andre de tenner på. Ikke tro fordi en kar har sex med deg så er du noe spesielt.. fleste tilfeller er du ikke .. en fitte er jo noe av det de liker mer enn deg som person slike menn. Anonymkode: e979b...f21 Poenget her er vel at han tenner på lukta, og at det er årsaken til at han gjør det.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Er vell en form for fetisj sikkert, ekkelt er det i alle fall og jeg hadde aldri godtatt det. Hadde drept stemningen på flekken for min del. Frekt å bare ta seg til rette, kunne i det minste spurt først. Anonymkode: 60e79...58c 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Trusesniffing i seg selv er ikke såååå unormalt , å lukte litt på kjæresten truser et sekund en sjelden gang I blandt når man står på badet og ser den i skitten tøyskurven men de som driver å snuser mens de runker ogsånn er perverse Herlig dobbeltmoralsk snuoperasjon i løpet av kun èn setning 🔁 😆 Bra jobba! Anonymkode: 09d84...afa
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 Gjør det noe om det er unormalt? Eller perverst? Ingenting av de er negative i seg selv. Anonymkode: abef9...7e6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjør det noe om det er unormalt? Eller perverst? Ingenting av de er negative i seg selv. Anonymkode: abef9...7e6 Eller skadelig for den del. Anonymkode: b9ffa...e95
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 *sniff, sniff* Mmmm, fin årgang! Anonymkode: e3168...951
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 Truser er ikke helt min greie, men jeg elsker virkelig duften av en godt brukt BH Anonymkode: d3311...200 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #16 Skrevet 13. november 2022 Trusesniffing er deilig ! Om man sniffer på trusene til en man synes er extra deilig og ikke har hatt sex med er hvertfall turn on 😉 jeg lukter på trusene & suger ut fittesaftene av dem til ___________😉 bare å kunne prate/henge med/ være med/ bo med en man vet hvordan lukter og smaker er utrolig opphissende! Jeg har sniffet og også smakt/suttet/svelger saftene i de brukte trusene ved å ha dem lenge i munnen og nyte smaken av dem 😉 Anonymkode: 6a5cf...647
Maskinfører Skrevet 13. november 2022 #17 Skrevet 13. november 2022 mhm virker rart kanskje han trodde det var en sutteklut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå