Gå til innhold

Ei jente som texter meg 3 ganger om dagen. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei jente som går i samme skole som meg, jeg spurte for snappen hennes. Men hun texter meg 3 ganger om dagen, morgen, når vi er på skolen, og på kvelden. Jeg vil ikke ignorere meldingene siden vi går i samme skole og jeg kommer til å møte henne der, så hva gjør jeg?  Synes dere også det er mye med så mange meldinger pr dag eller er dette normalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil egentlig ikke ha meldinger av henne? Hvis du alltid svarer "ok", "hehe" eller noe annet som ikke åpner for en samtale, så slutter hun nok å sende meldinger ganske snart. 

Anonymkode: 1d8ee...86c

• Liker 3
Skrevet

Mener du som chat tekst direkte til deg? Eller bilder av ting med tekst på som hun sender til alle? 

Hvis det er sistnevnte så bare svarer jeg ikke, og hvis det er chatmeldinger med tekst kun til deg og du ikke vil bli kjent med henne så bare si det rett ut at du er ikke interessert. 

Anonymkode: f79ad...2ec

Skrevet

Det er ikke mye med 3 meldinger til dagen hvis meldingene er ønsket. Hvorfor spurte du om snappen?

Anonymkode: 1ce9d...2ec

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun ønsker å kommunisere med deg, er det et problem for deg? Du av alle bør vel ikke skygge unna folk som prøver å være vennen din, du som klager på at andre gjør det mot deg...

• Liker 1
Skrevet
Henrikk skrev (20 timer siden):

Det er ei jente som går i samme skole som meg, jeg spurte for snappen hennes. Men hun texter meg 3 ganger om dagen, morgen, når vi er på skolen, og på kvelden. Jeg vil ikke ignorere meldingene siden vi går i samme skole og jeg kommer til å møte henne der, så hva gjør jeg?  Synes dere også det er mye med så mange meldinger pr dag eller er dette normalt ?

Hvorfor spurte du om snap når du ikke vil ha meldinger fra henne?!

Anonymkode: dd578...1d7

Skrevet
Henrikk skrev (20 timer siden):

Du spurte om å legge til henne på snap, hun antar at du er interessert og nå viser hun at hun er det. 

Anonymkode: 5510a...12d

Skrevet

Luksus problem heter det, men ærlig talt ikke spør om snap eller nummer til noen du egentlig ikke ønsker kontakt med. 

Anonymkode: a2e03...8af

Skrevet

Seriøst? Du ba om snappen, og det kan sende signal om at du ønsker kontakt. Har du sendt andre signaler som kan invitere til dette? F.eks. Vært småflørtete fordi det er hyggelig med oppmerksomhet? 

Skrevet

Hvorfor spurte du om snappen hennes egentlig? 🤔

Anonymkode: 5efc6...c67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...