AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Del Skrevet 5. september 2022 En venninne har mistet sitt to år gamle barn brått og uventet og jeg skal i begravelse. Er det samme «regler» som gjelder? Kler man seg feks fortsatt i sort når et barn skal gravlegges? Anonymkode: c860f...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 Foreldre nevner ofte ønsker i dødsannonse hvis de ønsker en spesiell farge/mønster/tilbehør. Hvis det ikke er nevnt, så tenker jeg at det er greit med svart. Anonymkode: 779b7...a9e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Del Skrevet 5. september 2022 Hvis ikke annet er oppgitt ville jeg gått for svart. Var en barnebegravelse her nylig og da ønsket foreldrene at barna som kom kledde seg i farger, men der var opplyst om på forhånd. Anonymkode: 4f13e...091 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. september 2022 #4 Del Skrevet 5. september 2022 Ja,jeg mener det. Sist begravelse jeg var i, var det flere som gikk i hverdagslige klær..syns ikke det passer seg,om man ikke får beskjed om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. september 2022 #5 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg ville kledd meg i svart hvis det ikke var spesifisert ønske om noe annet fra de nærmeste pårørende. Generelt er det alltid lurt å holde seg til de vanlige etikettereglene når man er i tvil, da går man sjelden veldig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Del Skrevet 5. september 2022 Hvis ikke foreldrene har spesifisert i annonsen at de ønsker fargerike eller hvite klaer, hadde jeg gått for sort/nøytrale, dempede farger. Anonymkode: 2c5cd...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå