malus_black Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Heisann, eg lurte på om det er nokon her som har erfaring med vond lukt frå dusjsluket. Det kjem tidvis ganske sterk kloakklukt ut i frå sluket, som jo ikkje er er så triveleg. Eg har søkt litt rundt, og fulgd alle råda eg har funne - vask godt, skyll med plumbo og mudin, matolje i sluken, staking nedover i røra - men ingenting virker. Eg har også funne ut at det kjem trekk opp frå dusjsluket. Ingen av dei andre sluka, anten på badet eller resten av huset, har dette problemet. No har det vore slik sidan tidleg i vår. Av og til er det vekke nokon veker, men så kjem det tilbake igjen. Har for det meste berre slengt eit lokk oppå sluken, slik at lukta ikkje sprer seg, men det er liksom ikkje nokon permanent løysing. Bor forøvrig i rekkehus i borettslag, om det kan vera relevant. Håper verkeleg at nokon her har innspel til kva som kan gjerast, for det byrjer å ta litt på :(
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Siden du kjenner trekk fra sluken så er det vannlåsen som er problemet. Anonymkode: 9d8ed...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Vannlås. Garantert problemer med den. Har du noen gode naboer som har samme dusj/bad som deg ? Spør om du kan få bilde av vannlåsen dems, og så ser du om du har det samme nedi. Jeg flytta en gang en leiligheten hvor forrige beboer tok med seg vannlåsen (??). Den var i alle fall borte og det STINKA i dusjen. Måtte få bilde av naboens vannlås å gå å kjøpe på en rørleggerbutikk. var veldig uproblematisk. Anonymkode: 0ce2a...7ce 1
malus_black Skrevet 5. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2022 Tusen takk, skal sjå over vannlåsen og sjekke pakninger og slikt, og eventuelt ringe på hos naboen 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå