Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Jeg vil prøve Buzz!! Det ser så moro ut! Har du prøvd? Var det moro? Var det passelig vanskelighetsgrad på spørsmålene? Gleder du deg til neste gang? Er du lei av det allerede?
Grooo Skrevet 26. november 2005 #3 Skrevet 26. november 2005 Har bare sett reklamen jeg og, men det ser jo litt festlig ut da...
Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Buzz er det gameshowet til Playstation. her står det litt
Nella Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Det er kjempegøy Og til neste år kommer en lett blanding versjon, en sport og en film. Gleder meg masse. Vi har spilt noen timer her og spiller gjerne igjen. Vansklighetsgraden kommer jo litt ann på hvor mye musikk du kjenner til selvfølgelig. Du kan gå inn på starten å velge ny musikk eller gammel musikk eller begge deler. Spilt med svigers bare gammel musikk en gang og det var varierende kunnskaper der også. De syns også det var kjempegøy og har passert 50. Så er det flere runder og moro med de også. Trykke først, sende bomben videre, svare riktig å stjele poeng fra andre ol.
Nella Skrevet 26. november 2005 #7 Skrevet 26. november 2005 Vil ikke si det. Nyere musikk er mye fra 80/90tallet og oppover. Det går på tid og spørsmål må leses. Har en lillebror på 13 og han ville nok vært på tur der tror jeg. Men være med å trykke og spille med voksne må være hyggelig og gøy. Trykke først osv.
Gjest Virvel Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 (endret) Buzz er sååå gøy! Kommentarene fra programlederen er jo helt konge... "Greit at du er ivrig, deltaker tre, men det holder med å trykke EN gang!" Gleder meg til det kommer flere versjoner med andre typer spørsmål også. Endret 27. november 2005 av Virvel
sirka Skrevet 27. november 2005 #9 Skrevet 27. november 2005 Ja, jeg har prøvd og jeg er kjempeflink!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #10 Skrevet 27. november 2005 MORO! Gleder meg til allmennquizen kommer! (sport holder jeg meg laaaaaangt unna!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå