AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 I følge mine egene beregninger skal jeg være ca 4+4 i dag men ukesindikatoren på clear blue viser fortsatt bare 1-2 uker gravid. Andre tester blir også bare svake positive, men definitivt positive. Hvordan skal det tolkes? Anonymkode: 842c4...025
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Kan hende hcg ikke stiger som det skal, og det er noe feil. Eller alt kan være ok. Anonymkode: 11766...f48
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan hende hcg ikke stiger som det skal, og det er noe feil. Eller alt kan være ok. Anonymkode: 11766...f48 Ok. Jeg vet jo ikke når el helt sikkert har vært...Bare sist jeg hadde samleie. El kan vel komme noen dager etter samleie og derfor kan jeg muligens være kortere på vei enn jeg tror? Ukesindikator viste 1-2 for 5 dager siden også. Rsfu test i dag var sterkere enn for 5 dager siden men fortsatt relativt svak synes jeg. Anonymkode: 842c4...025
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Jeg vet jo ikke når el helt sikkert har vært...Bare sist jeg hadde samleie. El kan vel komme noen dager etter samleie og derfor kan jeg muligens være kortere på vei enn jeg tror? Ukesindikator viste 1-2 for 5 dager siden også. Rsfu test i dag var sterkere enn for 5 dager siden men fortsatt relativt svak synes jeg. Anonymkode: 842c4...025 Du regner hvor langt du er på vei etter første dag i siste mens, du trenger ikke vite eksakt når eggløsning var (forutsatt du har normal syklus). Er 4+4 tiden etter første dag siste mens? Anonymkode: 11766...f48
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du regner hvor langt du er på vei etter første dag i siste mens, du trenger ikke vite eksakt når eggløsning var (forutsatt du har normal syklus). Er 4+4 tiden etter første dag siste mens? Anonymkode: 11766...f48 Da er det isåfall enda verre : 31/07/2022 Beregnet Termindato: Onsdag 10. Mai 2023 Svangerskapsuke: 5 Uker, 1 Dager (36 Dager) Tid Igjen Til Termindato: 35 Uker, 2 Dager (247 Dager) Sannsynlig Befruktningsdato: Søndag 14. August 2022 Anonymkode: 842c4...025
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Ukesindikator indikerer vel ca. når EL var, ikke første dag i siste mens, slik at den vil alltid vise noen uker mindre enn antatt start på svangerskap? Min viste 2-3 uker da jeg var sånn 5 uker på vei. Anonymkode: ba39e...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Da viser den helt korrekt! Ukesindikator regner hvor mange uker det er siden eggløsning,ikke langt du er gravid/på vei fra mens termin. 1-2 tilsier derfor hele uka du egentlig skulle hatt mensen. Jeg fikk først 2-3 når jeg var 5 +2. Anonymkode: 4b502...84c 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Da viser den helt korrekt! Ukesindikator regner hvor mange uker det er siden eggløsning,ikke langt du er gravid/på vei fra mens termin. 1-2 tilsier derfor hele uka du egentlig skulle hatt mensen. Jeg fikk først 2-3 når jeg var 5 +2. Anonymkode: 4b502...84c Den skjønte jeg ikke helt siden jeg tror det er rundt 18 dager siden befruktning...Men gir jo et lite håp såklart. Kan ha hatt eggløsning en uke senere enn antatt osv... Anonymkode: 842c4...025
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Jeg tok en ny rsfu i kveld nå. Den var litt sterkere enn den jeg tok tidligere i dag. Ingen er tatt på morgenurin og begge ganske synlig strek først etter 4-5 min. Hadde håpet den skulle bli litt sterkere men...Hvor fort vil testene bli svakere om det er sa? Kjenner jeg blir gal av å ikke vite Anonymkode: 842c4...025
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tok en ny rsfu i kveld nå. Den var litt sterkere enn den jeg tok tidligere i dag. Ingen er tatt på morgenurin og begge ganske synlig strek først etter 4-5 min. Hadde håpet den skulle bli litt sterkere men...Hvor fort vil testene bli svakere om det er sa? Kjenner jeg blir gal av å ikke vite Anonymkode: 842c4...025 Har du hatt smerter/blødninger? Hvis ikke, er det absolutt ingen grunn til å tro at det er SA. Du har positiv test, gratulerer! Nyt det istedenfor å bekymre deg unødvendig! Anonymkode: ba39e...8d0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 Desse testane er heilt klart positive! Du er gravid! Ingen garanti for kva skjer vidare, men så langt er du gravid! Gratulerer Anonymkode: 72881...d8f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du hatt smerter/blødninger? Hvis ikke, er det absolutt ingen grunn til å tro at det er SA. Du har positiv test, gratulerer! Nyt det istedenfor å bekymre deg unødvendig! Anonymkode: ba39e...8d0 Ikke hatt smerter eller blødning. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Desse testane er heilt klart positive! Du er gravid! Ingen garanti for kva skjer vidare, men så langt er du gravid! Gratulerer Anonymkode: 72881...d8f Ser de er positive, men har desverre en veldig vondt følelse iom ukesindikator fortsatt etter en uke kun viser uke 1-2. Det ser ikke ut som hcg øker. Regnet ut at det må være over 3 uker siden befruktning... Anonymkode: 842c4...025
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tok en ny rsfu i kveld nå. Den var litt sterkere enn den jeg tok tidligere i dag. Ingen er tatt på morgenurin og begge ganske synlig strek først etter 4-5 min. Hadde håpet den skulle bli litt sterkere men...Hvor fort vil testene bli svakere om det er sa? Kjenner jeg blir gal av å ikke vite Anonymkode: 842c4...025 Om testen er såpass svak mange dager etter første test, så er det dessverre ikke et godt tegn. Dette vil ende i en spontanabort, men hvor lenge det er til blødningen starter er umulig å si. Anonymkode: 8fce4...9eb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om testen er såpass svak mange dager etter første test, så er det dessverre ikke et godt tegn. Dette vil ende i en spontanabort, men hvor lenge det er til blødningen starter er umulig å si. Anonymkode: 8fce4...9eb Ja det samme tror jeg. Hos legen nå. Ts Anonymkode: 842c4...025
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 Tok graviditetstest hos legen i dag. Den var ultrasvak positiv. Kunne nesten ikke skimte streken. Da er jeg helt sikker nå. Håper blødningene kommer fort så jeg kan bli ferdig med dette. Tok hcg også men den blodprøven får jeg ikke svar på før fredag..Uansett ikke vits tenker jeg. Anonymkode: 842c4...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå