AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Ikm idag, ingen mens men negativ test. Har hatt en merkelig dyklus denne mnd og mistenker derfor graviditet. Hadde samleie før eggløsning, på eggløsningsdagen og etter. 5 dager etter eggløsningsdagen fikk kom det cirka 2 dråper lyserødt utflod når jeg tørka meg på do, ikke noe mer, hadde litt menssmerter mest på høyre side. Dagen etter fikk jeg soppinfeksjon, dette har jeg ikke hatt på 10år. Og har ikke gjort noe annderledes for at det plutselig skulle komme. 2 dager før ikm kom det to dråper lyserosa utflod når jeg gikk på do og ikke noe mer. Idag er ikm og det har kun komt cirka 3 dråper brunt utflod og litt menssmerter. Til info så pleier jeg aldri å spotte før mensen, kun litt etter. Jeg har aldri opplevd lyserosa utflod etter eggløsning. og syns dette med soppinfeksjonen var litt merkelig. Hva tenker dere? burde jeg utelukke graviditet siden testen ble negativ idag? kan jo selvfølgelig være at mensen kommer rett rundt hjørnet, men jeg kjenner ingenting til det og det pleier jeg for å si det mildt Håper på svar! Anonymkode: fab01...e20
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 ingen som har noe å komme med? setter så uendelig stor pris på svar Anonymkode: fab01...e20
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Det er ingen som kan svare på dette. Det eneste du kan gjøre er og vente, og se om mensen dukker opp, eller om du får en positiv test senere. Lykke til Anonymkode: ea600...927
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Vel, graviditetstester er 99% sikre på dagen du skulle hatt mens, såfremt du er sikker på når eggløsning var. Så jeg ville gått ut i fra at du ikke er gravid, dessverre. Men test igjen om noen dager om mensen ikke kommer, du kan jo ha tatt feil av eggløsning eller være av de 1% som testen slår ut senere på 🤞 Anonymkode: cf1a3...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå