AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #21 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er 11 uker på vei nå og når jeg var 4+2 testa jeg også 1-2 uker på den testen. er som en over her sier, er 1-2 uker siden du ble gravid. Anonymkode: 55c38...395 Men jeg skal være i 5 uke nå... Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #22 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Huff, jeg skjønner dette er vanskelig. Dessverre er jeg litt enig med deg at det kan virke negativt. Jeg var en av dem som testa positivt lenge (over to uker), men hvor jeg kun fikk 1+2. Etter at jeg hadde blødd og var sikker på at det var SA/kjemisk, så testa jeg fortsatt positivt i fire uker, og det tok tid å komme i syklus. Så jeg vet at en positiv test ikke er nok til at det faktisk går bra. Anonymkode: 34c35...3f3 💔 Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå