Gå til innhold

Er det mange som har sett andre ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer så jeg det for første gang. Det var litt sjokk, men også opphissende. Hvor vanlig er det egentlig å ha sett sånt? Å ha vært tilskuer til andres sex?

Anonymkode: 74dbd...720

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett det på hyttetur. Lå på rom sammen med et par som ikke klarte å holde seg... Var litt opphissende da, spesielt når hun sugde ham... Fin pikk. 

Anonymkode: 4e982...1cf

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Sett en gutt som fingra dama på trikken, og at en dame red og sugde en mann.

• Liker 2
Skrevet

Såg trekant forrgje helg🤭

Anonymkode: 84475...388

• Liker 2
Skrevet

ja opplevd flere begynne å ha sex i nærheten av meg. tydeligvis tror de ikke at jeg bryr meg, ellers så håper de kanskje på at jeg skal joine?? vettafan

• Liker 1
Skrevet

De fleste som har levd en stund har vel ufrivillig blitt vitne til det. Noen (som tror seg usett) kan man jo nærmest snuble over på tur i skog og mark, mens andre kan finne på å gjøre totalt ukritiske ting - fx på en fest - i grisefylla. Men det er jo heldigvis sjelden man blir pådyttet andres seksuelle aktiviteter, selv om de fleste av oss kanskje har opplevd en blotter/ekshibisjonist eller to. Jeg opplevde for et par år siden på tur i marka, litt utenfor allfarvei, en frodig ung kvinne som satt helt inntil stien i bar overkropp, mens mannen sto halveis skjult bak et tre og onanerte. Åpenbart planlagt blotting, som de begge hadde glede av å overraske en turgåer med:)

Anonymkode: a7c99...71f

• Liker 1
Skrevet

Ja, har sett og det er opphissende. Får jo lyst til å bli med😁

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne hatt lyst til å se noen ha sex, men det nærmeste jeg har kommet, er at kompisen fikk besøk i soveposen, der jeg lå i samme teltet. 

Anonymkode: dade8...a67

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sett (bortsett fra i Hollywood filmer - og da pleier jeg faktisk å se bort).  🤣

Ikke noe jeg tenner på så jeg har ikke oppsøkt det heller. 🙂

• Liker 1
Skrevet

Har sett det flere ganger, både tilsiktet (smugkikking) og utilsiktet.  Jeg har også vært med på å se og bli sett samtidig.         To godt modne damer i fylla, med hver sin oppsjekket elsker i en delt trang danskebåtlugar (på grensen til firkant).                              Kan legge til at det var 2 venninner, og vi gutta kjente ikke hverandre.  Vi var allerede i gang når de andre kom, men de var som oss godt pussa og sprengkåte å gikk rett i overkøya. Sprøtt, men jævla triggende og opphissende samtidig.

Anonymkode: 2a90b...961

• Liker 4
Skrevet

Ja, dessverre. Mange ganger. Hater det. Ekle folk. 

Anonymkode: 671de...2ed

• Liker 1
Skrevet

Både sett det og blitt sett mens jeg har sex. Likte begge deler, usikker på hva jeg likte best.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

I sommer så jeg det for første gang. Det var litt sjokk, men også opphissende. Hvor vanlig er det egentlig å ha sett sånt? Å ha vært tilskuer til andres sex?

Ja, mange ganger

Anonymkode: 70868...520

Skrevet

Nei, men det er sikkert opphissende og interessant. En god fantasi for min kone og meg.....

Finnes det klubber i utlandet par kan gå å titte?

Anonymkode: 23fc1...417

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Anonymkode: 74dbd...c720

Jeg har sett det på slike svingersfester, ble veldig kåt, men heldigvis fikk jeg delta he he

• Liker 1
Skrevet

Swingersfester er helt utelukket å gå på. Det i sommer var mye mer uskyldig. Vi var to par på ferie, og så ute ved bassenget begynte de andre å ligge sammen. Var kjempesexy.

• Liker 1
Skrevet

Bestekompisen har jeg holdt vakt for mens han ble sugd noen ganger på håndball cup. 

Anonymkode: 53445...d22

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett, hørt og deltatt, det jeg likte best var å høre🙈

• Liker 2
Skrevet

I mine yngre dager tok jeg bilder av et par jeg kjente litt, som hadde sex. Var spennende, men gjorde meg ikke noe særlig opphisset siden jeg kjente de litt. Var mer som en jobb. Ble for øvrig med den ene gangen, men gøy å ha prøvd ut det også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...