Gå til innhold

Sokker til baby med lange føtter og smale legger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med babyer som har lange føtter og veldig smale legger, hvor kjøper dere sokker som sitter på? Sokkene som passer foten til mini bare faller av fordi de er for brede i leggen, og de som passer i leggen er så små i foten at han ikke får hælen nedi. 😅

Anonymkode: ee8dd...8c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sokkene sitter bare på hvis de er utenpå buksa. Ikke så pent, men bedre enn kalde føtter

Anonymkode: 4e78a...7e7

Skrevet

Sokker med høy, ribbestrikket kant satt best på min langfoting, men selv de datt av. Over buksa, under buksa, uansett hva vi gjorde endte det opp med nakne tær. Når vi skulle ut var det sokker, bukse, ullsokker og ullbukse, før vi gikk inn hadde vi tatt på sokkene mange ganger.

Ute ble det bedre når han kunne begynne med sko, og etterhvert lærte han i barnehagen å bruke sokker inne.

Lillesøster har ikke like lange føtter, så hun kan bruke strømpebukse som er en størrelse eller to for lange.

Å være barbeint er veldig godt for den motoriske utviklingen.

Anonymkode: 7802d...697

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Sokkene sitter bare på hvis de er utenpå buksa. Ikke så pent, men bedre enn kalde føtter

Anonymkode: 4e78a...7e7

Her plopper de bare av utenpå buksa og sklir av under buksa. 🙈

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå har ikke mine lange føtter, men er tynne og jeg synes sokkene fra Lindex er best.

https://www.lindex.com/no/p/8431418-7153-brun-6-pakning-med-ribbestrikkede-sokker

Anonymkode: 80a68...ca6

Takk!

Anonymkode: ee8dd...8c3

Skrevet

Sjekk ut Safa tynne ullsokker på Sparkjøp. Viktig at det er de tynne. De har ribb fra tå til topp. Eneste sokkene jeg noen gang har opplevd at henger på foten til baby! 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå har ikke mine lange føtter, men er tynne og jeg synes sokkene fra Lindex er best.

https://www.lindex.com/no/p/8431418-7153-brun-6-pakning-med-ribbestrikkede-sokker

Anonymkode: 80a68...ca6

Enig, dette er typen som satt lengst. Disse blir desverre slappere etter mange vask. Vi kjøpte også noen lignende på HM som har holdt lengre.

Anbefaler å prøve å finne uten anti skli under, for det gjør dem lettere å sparke av. Det er unødvendig før baby reiser seg opp, og da synes jeg egentlig at baby skal få lov til å gå barfot.

Anonymkode: 7802d...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...