AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg var hos legen i dag og fikk resept på Saxenda og skal hente ut det senere i dag. Leste på felleskatalogen om bruksanvisning. (Litt artig var det å se at "dette pakningsvedlegget ble sist oppdatert 16.12.2022") Der sto det at når man starter på dette så får man en kostholdsplan og oppfølging fra legen man skal følge - det fikk ikke jeg. Var det feil av min lege eller har andre opplevd det samme? Det sto også at før man begynner med injeksjoner så skal man få vist fra lege eller sykepleier hvordan det gjøres, det sto et par ganger at man skulle få en innføring i bruken før man brukte det selv. Jeg skal jo bare hente det og starte med det. Det er ikke noe hokus-pokus å sette dette på seg selv hvis man bare følger bruksanvisning? Hvordan var det for andre som også begynte med dette? Anonymkode: f88fe...350
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Sist endret: 12.01.2022, ikke 16.12.2022 Anonymkode: d73ba...da2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sist endret: 12.01.2022, ikke 16.12.2022 Anonymkode: d73ba...da2 Mulig det er det det skulle stått, men det det står er Dette pakningsvedlegget ble sist oppdatert 16.12.2022 Anonymkode: f88fe...350
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Tror legen ser an om pasienten trenger veiledning angående kosthold. Mange som slanker seg kan jo allerede dette😊 Jeg fikk beskjed at jeg bare kunne komme innom, så kunne helsesekretæren vise meg. Men det er veldig enkelt, jeg er sikker på du klarer stikke selv. Enklest i magen syns jeg😊 Anonymkode: 17a89...52b
Marye Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Fikk hverken kostholdsplan eller ble vist hvordan bruke
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Takk for svar. Jeg har vært på apoteket og hentet det nå og tenkte å starte i morgen. Føler meg ganske klar for å jobbe med vektnedgangen nå. Har gjort det mange ganger før, men nå MÅ jeg mer enn de andre gangene for jeg skal tilbake til legen om en mnd. Har jeg ikke gått ned minst 5 % så får jeg ikke på blå resept videre tror jeg det sto et sted. Jeg satte sprøyter i magen etter en blodpropp i hjernen jeg hadde for noen år siden så jeg klarer nok å sette denne også, det er jo ikke sprøyte på samme måte som den gangen. Anonymkode: f88fe...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå