Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært plaget med kraftig mens, uavhengig av p-pillebruk eller spiral. Jeg har de siste årene gått på minipille og like før sommeren sluttet jeg å få menstruasjon. Har vel omtrent aldri skjedd før. I midten av august sluttet jeg med p-pillen da jeg ønsker å bli gravid, men mensen har fortsatt ikke kommet tilbake. Ingen antydning til blødning heller. Er det sannsynlig å bli gravid før mensen kommer tilbake? Og blir jo litt bekymret for at den er borte når jeg alltid har vært plaget av kraftig menstruasjon. 

Anonymkode: 8db74...a7c

Videoannonse
Annonse
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Det er ikke så lenge, men ville bestilt time hos gynekolog hvis den ikke kommer snart.. Jeg ventet nesten 6 mnd, og da fikk jeg beskjed at jeg hadde PCO. Måtte få tabletter for å få mens tilbake, og deretter eggløsningstabletter. 

Skrevet

Du har vært uten i ca 2-3 uker? Ville gitt det minimum 2-3 måneder. Kroppen må få finne tilbake til sin egen syklus, og det tar tid. Du kan bli gravid før. 

Anonymkode: f0c3f...398

Skrevet

Det kan ta et halvt år og få tilbake mensen hos enkelte! 

Anonymkode: a9a03...82b

Skrevet

Jeg måtte vente over 6 mnd før mensen kom. Gikk til legen, fikk beskjed om at jeg hadde problemer med stoffskifte.

Anonymkode: e34b6...f29

Skrevet

Kan ta opptil ett år før du får mensen.

Anonymkode: 34bb2...8b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...