AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg er lærer å har fått beskjed av lege at kroppen min påvirkes veldig av stress i jobben - det går rett og slett utover helsa. Tenker dermed å bygge på med en Master i Spes ped og jobbe i ppt. Men har begynt å tenke på om ppt virkelig er så mye "mindre" stressende enn læreryrket. Er det eventuelt noe annet jeg kan bygge på utdannelsen min? Noen som har tips? Eller eventuelt jobber i ppt nå som kan svare? 🙂 Anonymkode: adce6...4d8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Viktig og passe på å ikke overarbeide. Da jeg jobbet som sjåfør, så fikk jeg så mye å gjøre fordi mange var syk. Jeg var så overarbeidet at jeg svimte av 3 ganger iløpet av kvelden hjemme. Anonymkode: c85c9...f5e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Utifra hvilken informasjon er det legen har kommet frem til at stress på jobben gjør deg syk? Jeg tenker på konkret hva som stresser deg? Litt viktig å få klarhet i dette for eventuelt finne ut om ppt kan være løsningen. En master er vel stress å skrive, det kommer helt an på hvordan tilstand du er i akkurat nå. Er du utbrent? Anonymkode: f933d...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå