AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg har nettopp truffet den koseligste fyren, kjenner på skikkelig god kjemi.. Men når vi treffes blir jeg så nervøs! Jeg glemmer helt hvordan man har en samtale, tør ikke helt å se på han eller ta initiativ til fysisk kontakt. Jeg er vant til å være med folk som snakker mye, men han er mer rolig og avslappet. Jeg tror det får meg til å føle meg litt naken liksom.. Hva kan jeg gjøre for å virke mer normal neste gang vi (forhåpentligvis) treffer? Bør jeg si at han gjør meg nervøs? 🙈 Anonymkode: e57b0...075 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Prøv å ikke over-tenk.. Dersom han ikke liker deg for den du er, så er han uansett ikke noe for deg. Du må rett og slett prøve å ha et litt mer avslappet forhold til det, prøv å tenk på det som at du skal 'sjekke ut' om han er noe for deg, ikke om du er bra nok for han. Anonymkode: b1c27...c89 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prøv å ikke over-tenk.. Dersom han ikke liker deg for den du er, så er han uansett ikke noe for deg. Du må rett og slett prøve å ha et litt mer avslappet forhold til det, prøv å tenk på det som at du skal 'sjekke ut' om han er noe for deg, ikke om du er bra nok for han. Anonymkode: b1c27...c89 Takk for gode innspill. Du er nok inne på noe der. Jeg sliter vel med å tro på at han liker meg. Spesielt når jeg ikke føler jeg får vist en mer sammenhengende versjon av meg selv, slik jeg er blant venner, så er det frustrerende. Første gang jeg har følt det slik siden jeg kom ut av et veldig langt samboerforhold, så jeg er helt ute av trening 😅 Anonymkode: e57b0...075 1
alli634 Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for gode innspill. Du er nok inne på noe der. Jeg sliter vel med å tro på at han liker meg. Spesielt når jeg ikke føler jeg får vist en mer sammenhengende versjon av meg selv, slik jeg er blant venner, så er det frustrerende. Første gang jeg har følt det slik siden jeg kom ut av et veldig langt samboerforhold, så jeg er helt ute av trening 😅 Anonymkode: e57b0...075 Jeg tenker det er innafor å si at man er nervøs, i mange tilfeller har det løsnet på stemningen når jeg har vært på date. Om en mann sier til meg at jeg gjør ham nervøs, men på en bra måte da, så tar jeg det som et kompliment 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Hadde ikke sagt at HAN gjør meg nervøs, da gir du han all makt over deg. Si heller at det er lenge siden du har datet så settingen er uvant for deg. Som andre sier så prøv å ikke overtenk Anonymkode: 5a54c...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke sagt at HAN gjør meg nervøs, da gir du han all makt over deg. Si heller at det er lenge siden du har datet så settingen er uvant for deg. Som andre sier så prøv å ikke overtenk Anonymkode: 5a54c...ecf Det tror jeg du har helt rett i. Føler meg sårbar nok allerede, så det du foreslår er en mye bedre vinkling på det. Takk 🥰 Anonymkode: e57b0...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå