AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Har en stund snakket med en fyr etter jeg ble kjent med han på en konsert. Han har alltid vært veldig på. Han ringer hver kveld og spør alltid om og finne på noe. I helgen sov han hos meg og jeg var litt usikker på om det kom til og være det samme etter det. Men når han kom hjem fikk jeg snapper utover kvelden av video av et par som sto og klemte, melding om «jm» altså jenta mi. At jeg var verdens beste og at han var glad i meg. Så vi skal møtes til helgen igjen også. Jeg vet det høres helt merkelig ut men virker han interessert? Jeg har blitt droppa så mange ganger av gutter etter andre date og er så redd han bare leker med meg. Anonymkode: 4fe05...6c0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Han er nok interessert ja Skjønner godt at det er vanskelig å tro på, men inntil du faktisk får tegn til noe annet så får du bare ta det han sier for god fisk tenker jeg. Han høres jo superkoselig ut! Anonymkode: 044e1...973 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Om en fyr er så på så virker han ganske desp. Er dere begge litt i nedre sjiktet av skalaen? Isåfall er det jo ikke så unormalt at man går all-in når man først får innpass hos noen. Anonymkode: 88f69...654
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om en fyr er så på så virker han ganske desp. Er dere begge litt i nedre sjiktet av skalaen? Isåfall er det jo ikke så unormalt at man går all-in når man først får innpass hos noen. Anonymkode: 88f69...654 Herregud 😒 Anonymkode: 5c50e...dc3 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Spør han. Kan godt være han bare er intr i sex eller fuckfriend selvom han kaller deg jenta mi. Spør hva han ser for seg med dere i fremtiden, hvor han står nå, om dere skal være exclusive eller om han vil date andre, om han liker deg romantisk og ser en seriøs fremtid med deg eller om det er mest begjær og han vil "ta ting som det kommer"(en vanlig ting å pakke inn i silkepapir at man ikke vil noe seriøst eller forpliktende men bare ha det fint for en periode til noe bedre dukker opp) Anonymkode: 9d4d4...0f0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om en fyr er så på så virker han ganske desp. Er dere begge litt i nedre sjiktet av skalaen? Isåfall er det jo ikke så unormalt at man går all-in når man først får innpass hos noen. Anonymkode: 88f69...654 Du må være sjalu bare Anonymkode: 9d4d4...0f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå