AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Hei! Jeg er en kvinne på 24 år med en kjæreste på 25 år men jeg har lagt merke i det siste at bestekompisen til kjæresten min oppfører seg litt sjalu aktig.. jeg er ikke en person som liker å hate/ ikke like noen men.. vet ikke om jeg begynner å komme i «ikke like» holdningen, nå er jo ikke dette mitt problem men er mellom bestekompisen og kjæresten min sin sak. Men før jeg og han ble kjærester så var jo han og festet ofte ver helg med bestekompisen, men etter vi ble kjærester så har jo det roet seg veldig ned med dette, og denne bestekompiSen vil jo ikke finne på noe mer en å «drikke» med kjæresten min som han også synes er litt dumt.. jeg vil jo aldri ta kjæresten min fra han.. men forstår at han heller vil finne på ting med meg i helger en å drikke seg bajas.. og kanskje være «barnevakt» for han. uansett, nå har jeg merket at han ofte nevner og sier ting som hahahaha «olas» du må IKKE prøve deg på «lise» hun er litt crazy, rett forran meg! Når vi skal på fest.. Og at hvorfor han ikke hadde sex med exen hans når kjæresten min har for full og overnattet i sofaen mens bestekompisen og exen var i samme seng.. og «Å! I natt drømte jeg at du og lene danset sammen og at eirik ble så forbanna på deg!» «Hahahaha», også når vi skulle forsje hos bestekompisen så sa han «åååå? Skal hu også være med?» Og kjæresten min liker også mine andre venner så når kjæresten min har forsj hos seg inviterer han alltid bestekompisen men han vil ikke være med fordi han ikke liker å dra til byen etterpå.. helt ærlig liker jeg heller han andre bestekompisen til kjæresten min er enda mer hyggeligere.. en denne fyren.. jeg prøver mitt beste når vi henger sammen med han å være grei/inkluderende men føler snart jeg ikke gidder.. forstår at han kanskje føler deter dritt at kjæresten min har fått seg kjærest som han heller vil bruke tiden sin på nå og priotere først en å drikke hele tiden.. men jeg blander meg ikke ellers for det er mellom kjæresten og hans sitt problem jeg fokuserer bare på å være en grei kjærest til han så får kompisen være så umoden som han vil noen som har lik erfaring? Anonymkode: dfd96...e60 Anonymkode: 4bc65...b1e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Dette var veldig slitsomt å lese.. Men du må nesten prate med kjøresten din om dette. Anonymkode: d6da2...e33 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå