Gå til innhold

Safari nettleset på iphone er låst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg få åpnet denne igjen? står bom fast. Har lastet ned en annen, men når jeg åpner div mailer med dokument, legger det seg i safari nettleser. Er på reise og skal signere et dokument🙈Har også alt liggende i logg; husker ikke passord til alt. Ikke krise, men litt tungvindt. Gode råd settes pris på😇

Anonymkode: 6181f...b2d

Skrevet

Har du prøvd å skru telefonen av og på?

Anonymkode: ec060...80c

Skrevet

Hva mener du med at Safari er låst? Kan den i det hele tatt låses?

Skrevet

Er den låst med kode mener du? Jeg kan gjøre dette på min Android telefon, men usikker på om det i det hele tatt kan gjøres på iPhone.

Anonymkode: 0ee62...e92

Skrevet

Nei, ikke låst med kode. Men fryst er kanskje bedre å si. Kan ikke søke på noe; siste dokument jeg åpnet fra mail ligger i nettleser, uten mulighet for signering. Må bruke chrome som nettleser. Jeg bruker pc hjemme, men ble litt dumt nå fordi jeg burde signert dokumentet i dag.

Skrevet

Har du avsluttet Safari-appen for å åpne den på nytt? 

Skrevet

Evnt start telefonen på nytt..

Skrevet
anon01 skrev (30 minutter siden):

Har du avsluttet Safari-appen for å åpne den på nytt? 

Ja, men da jeg åpnet ny i app store er den fryst🙈🥴

Skrevet

Hvorfor åpner du Safari i App Store?

Skrevet
Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor åpner du Safari i App Store?

Fordi jeg slettet safar appen, og tenkte kanskje det ordnet seg med å laste den inn på nytt. Men alle dokument fra mailen låser seg; er usikker på om jeg har komt bort i noen innstillinger på tlf. Er ikke særlig digital av meg. Pølsefingrer de luxe😌

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg slettet safar appen, og tenkte kanskje det ordnet seg med å laste den inn på nytt. Men alle dokument fra mailen låser seg; er usikker på om jeg har komt bort i noen innstillinger på tlf. Er ikke særlig digital av meg. Pølsefingrer de luxe😌

Men du kan ikke slette safari fra iphone...  Du kan deaktivere safari, men ikke slette appen... Med mindre du har jailbreaket den da, men det skal man være teknisk av seg for å gjøre.. Så da lurer jeg veldig på hva du har gjort.

Om du går inn på innstillinger - blar ned til du finner safari - får du opp noen alternativer for aktivere/deaktivere? 

Om du har lastet ned annen nettleser, men opplever at linker åpner seg i safari, er nok det fordi den nye nettleseren ikke er standard nettleser på mobilen. Det gjøres også inne på innstillinger - velg da nettleseren du har lastet ned (for eksempel google chrome) og sett som standard nettleser.

Alternativt så tror jeg kanskje du burde spørre noen du har rundt deg om hjelp :)

Skrevet
anon01 skrev (43 minutter siden):

Men du kan ikke slette safari fra iphone...  Du kan deaktivere safari, men ikke slette appen... Med mindre du har jailbreaket den da, men det skal man være teknisk av seg for å gjøre.. Så da lurer jeg veldig på hva du har gjort.

Om du går inn på innstillinger - blar ned til du finner safari - får du opp noen alternativer for aktivere/deaktivere? 

Om du har lastet ned annen nettleser, men opplever at linker åpner seg i safari, er nok det fordi den nye nettleseren ikke er standard nettleser på mobilen. Det gjøres også inne på innstillinger - velg da nettleseren du har lastet ned (for eksempel google chrome) og sett som standard nettleser.

Alternativt så tror jeg kanskje du burde spørre noen du har rundt deg om hjelp :)

Yes, da fikk jeg endret standard nettleser til chrome, og alt fungerer. Tusen takk🥰Som regel er nevøen min også it-supporten min, men KG er jo like bra😄

• Hjerte 1
Skrevet

Bra det løste seg! Ellers er vanlige løsninger på slike problemer å oppdatere app, oppdatere iOS, og å skru telefonen av og på. 

Anonymkode: bd7d6...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...