Lykkelit11 Skrevet 5. september 2022 #1 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Hei dere For litt over 2 uker siden tok jeg min siste p-pille. 😃 Jeg fikk ikke noe bortfallsblødning, og jeg gikk på cerazette. Nå de siste 2-3 dagene har jeg hatt vondt i magen. Det er ikke som mensensmerter, men det er på en måte "ømt" når jeg trykker nederst på magen, og sex er ikke noe godt og vanskelig og få gjennomført... Det gjør liksom vondt/ømt når han støter. Det er ikke direkte vondt hele tiden, men jeg kjenner det er et slags press/ømt der nede. Det har ikke vært sånn hele tiden i de 2 ukene jeg har vært uten p-piller altså! Det er kommet de siste 2-3 dagene. Første tanken som slo meg er eggløsning- noen som har erfart lignende smerter/ømhet? Jeg har to barn fra før, men kan ikke huske og ha hatt lignende "ømhet"..... Endret 5. september 2022 av Lykkelit11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 Ja jeg har sånne smerter rundt eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelit11 Skrevet 5. september 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2022 Laura80 skrev (26 minutter siden): Ja jeg har sånne smerter rundt eggløsning. Men, hvor lenge varer dette hos deg? 😝 Og hver mnd du har det sånn? Nå er det vel dag 4 her… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå