AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Hun er fin, det kler på en måte det lyse lyse brune håret hennes og de blå øynene, men hun er veldig hvit. vi sitter ute på verandaen å soler oss, men hun bruker veldig høy solfaktor noe vi vel egentlig ikke trenger her i Norge? Hun bruker ikke selvbruning fordi hun syns det virker så styrete og er redd for å bli oransj, og det skjønner jeg. Hun bruker bare pudder med lite farge, så ser nesten ikke at hun har på seg sminke. jeg synes jo det er litt fint og sexy å være litt solbrun, ikke for mye, men bare litt. og det må jo være lov å hjelpe henne med å finne en selvbruning som passer huden hennes? hun sier hun aldri har blitt noe særlig brun, men kunne tenkt seg litt farge men det er ikke noe hun stresser med🤷♂️ Anonymkode: 9371d...883 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 5. september 2022 Jo, vi trenger høy solfaktor i Norge også, spesielt vi som har veldig lys, nordisk hud. Det er en grunn til at vi er et av landene i verden med mest hud- og føflekkreft. Om du ikke kan godta hvordan dama di er så bør du rett og slett la henne finne noen andre som elsker henne som hun er. Anonymkode: df282...045 77 9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Joda vi trenger solfaktor i Norge med mindre du bor i Nord-Norge😂 Hva med å fylle opp bodylotionen hennes med selvbruningskrem? (går ut i fra at hun har en flaske eller på tube). Det må jo være lov å prøve seg eller blir hun sur da? Bleik og sur er ikke noe god kombo. Det et brun og blid som gjelder. Sorry da, dette er ironisk ment😜 Anonymkode: ba480...46d 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda vi trenger solfaktor i Norge med mindre du bor i Nord-Norge😂 Hva med å fylle opp bodylotionen hennes med selvbruningskrem? (går ut i fra at hun har en flaske eller på tube). Det må jo være lov å prøve seg eller blir hun sur da? Bleik og sur er ikke noe god kombo. Det et brun og blid som gjelder. Sorry da, dette er ironisk ment😜 Anonymkode: ba480...46d Man trenger solfaktor i nordnorge også. Du vet at hudkreft ikke kommer av sterk sol men uv stråler. Uv stråler trenger gjennom skylaget når det er overskyet. Derfor skal man alltid bruke solfaktor i ansikt og på hender. Anonymkode: 0f759...77c 15 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda vi trenger solfaktor i Norge med mindre du bor i Nord-Norge😂 Hva med å fylle opp bodylotionen hennes med selvbruningskrem? (går ut i fra at hun har en flaske eller på tube). Det må jo være lov å prøve seg eller blir hun sur da? Bleik og sur er ikke noe god kombo. Det et brun og blid som gjelder. Sorry da, dette er ironisk ment😜 Anonymkode: ba480...46d joa, hun er opptatt av å ta vare på huden sin, så hun har mange kremer og lotioner. men hun er jo utrolig søt og god og jeg vil virkelig ikke miste den jenta så jeg vil jo ikke lure ho eller presse henne til noe heller, men god damn så fin hun hadde vært med litt farge bare🤷♂️ er bare redd hun skal ta det ille opp Anonymkode: 9371d...883
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Vi trenger høy solfaktor her til lands, Norge er på toppen i verden av føflekkreft, og vi har lite/ingen nedgang i antall tilfeller med hudkreft. Jeg har selv veldig lys hud (og rødt hår for den saks skyld) og mange av oss med lys hud tåler sol veldig dårlig, det vil si at jeg blir svidd i huden lenge før den viser antydning til å bli brun. Jeg skjønner godt hva hun mener angående selvbruning, for det er også ikke alltid like vellykket å finne riktig farge for lys hud. Kanskje du skal slutte å være så overfladisk? Det er hudfarge, det betyr ingenting. Anonymkode: f7476...5bc 11 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Hun har jo veldig lyse trekk sånn som du beskriver det da, er jo ikke rart hun sliter med å få farge? De som har veldig lyse blå øyne kler ofte å være ganske lyse i huden. Og huden hennes vil takke henne senere mtp solkrem bruk. Anonymkode: 989d9...a4a 17 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): og det må jo være lov å hjelpe henne med å finne en selvbruning som passer huden hennes? hun sier hun aldri har blitt noe særlig brun, men kunne tenkt seg litt farge men det er ikke noe hun stresser med🤷♂️ Anonymkode: 9371d...883 Seriøst??? Selvbruning stinker, blir oftest skjoldete, og jeg hadde reagert ca like positivt om mannen min ville prakka på meg nasty selvbruning som om man hintet om at jeg burde få silikon, fillers, botox, fettsuging eller farge håret. Jenta di fortjener noe bedre og mindre overfladisk enn deg. Håper du selv har 8-pack mage, V-rygg, perfekte hvite tenner, passe fyldige lepper, svarte lange øyenvipper, fine velstelte hender og føtter, gyllen/brun silkehpud, dyp vakker stemme, og i det hele tatt ser ut som en gresk gud, siden du har så store krav om andres utseende. Hva med å heller spandere en strandferie på henne? Da kan det jo hende hun blir litt brunere. Eller så dumper du henne så hun kan finne seg en bedre mann. Anonymkode: 22406...572 30 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hun er fin, det kler på en måte det lyse lyse brune håret hennes og de blå øynene, men hun er veldig hvit. vi sitter ute på verandaen å soler oss, men hun bruker veldig høy solfaktor noe vi vel egentlig ikke trenger her i Norge? Hun bruker ikke selvbruning fordi hun syns det virker så styrete og er redd for å bli oransj, og det skjønner jeg. Hun bruker bare pudder med lite farge, så ser nesten ikke at hun har på seg sminke. jeg synes jo det er litt fint og sexy å være litt solbrun, ikke for mye, men bare litt. og det må jo være lov å hjelpe henne med å finne en selvbruning som passer huden hennes? hun sier hun aldri har blitt noe særlig brun, men kunne tenkt seg litt farge men det er ikke noe hun stresser med🤷♂️ Anonymkode: 9371d...883 jeg synes hun skal dumpe deg.... Anonymkode: c290a...56d 12 1 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): joa, hun er opptatt av å ta vare på huden sin, så hun har mange kremer og lotioner. men hun er jo utrolig søt og god og jeg vil virkelig ikke miste den jenta så jeg vil jo ikke lure ho eller presse henne til noe heller, men god damn så fin hun hadde vært med litt farge bare🤷♂️ er bare redd hun skal ta det ille opp Anonymkode: 9371d...883 hun vil ta det ille opp. Helt sikkert. Anonymkode: c290a...56d 11 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 Høy solfaktor nå eller i juni? de fleste får jo farge med høy faktor, det tar bare litt lenger tid. Prøver meg alltid på selvbruning på våren, med optimisme hver gang, men blir aldri ordentlig pent. Synes betakeroten tilskudd er en fin hjelp for og bli brun i Norge med høy faktor. Det virker jo som hun ikke ønsker og bli brun? Synes det er veldig fresht med farge selv , og elsker sol, men bruker høy faktor og går litt ned utover sommeren. Anonymkode: 8742f...00f 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 Kona her (og barna våre som har arvet den, og hårfargen) har veldig lys hudtype med veldig lite pigment. De blir bare ikke brune. Derfor brukes klokt nok høy solfaktor. Det blir enten blek hud eller rød og solbrent som ikke er bra. Nær slektning på hennes side som aldri har brukt solfaktor fikk nylig hudkreft. Kona bruker aldri sminke heller. Vi er like ujålete begge to, og syns ikke brun er viktig, heldigvis for oss. Anonymkode: 815e8...8a6 7 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 Ufattelig harry å prøve å presse kjæresten til en annen hudfarge enn den som er naturlig. Tenk om det var motsatt? At du synes hun var for brun naturlig og ville at hun skulle bleke huden? Anonymkode: 9eacd...e17 15 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #14 Skrevet 5. september 2022 Ehh... Jeg er også sånn som sliter med å få farge, og bruker masse solfaktor (og holder meg egentlig vekk fra direkte sollys) og det er fordi jeg blir så lett brent. Og brent hud gjør for det første vondt, og for det andre så svekker det huden din permanent når du blir brent hele tiden, så da får man raskere rynker og potensielt hudkreft. Jeg har hatt flere familiemedlemmer (stort sett nesten alle damene i vår familie) som har fått påvist både hudkreft og føflekk-kreft, og for meg er det ikke verdt det. Jeg er heller bleik og frisk enn å sette meg i potensiell kreftfare. Hadde fått spader om mannen min ville at jeg skulle begynne med selvbruningskrem eller sole meg uten solfaktor, spesielt når han er uinformert og kommer med direkte skadelig informasjon (ref: Det er ikke så farlig med solfaktor i Norge) Om det er så viktig for deg så finnes det mange snille gode jenter som er brunere, så foreslår at istedenfor å gi dama dårlig selvbilde, og prøver å endre henne til noe som passer din smak, så finner du ei som passer for deg. Eller lærer deg at hudfarge er bare overfladisk, og who cares. Anonymkode: 019b0...df0 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #15 Skrevet 5. september 2022 Kjøp gavekort på solarium til henne! Anonymkode: 70b26...665 1
Alauda Skrevet 5. september 2022 #16 Skrevet 5. september 2022 Godta henne som hun er eller gå videre. 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #17 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjøp gavekort på solarium til henne! Anonymkode: 70b26...665 Gavekort på hudkreft 😊 Anonymkode: 9eacd...e17 23 2 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #18 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjøp gavekort på solarium til henne! Anonymkode: 70b26...665 Det kan han gjøre hvis han vil hun skal få rynker og hudkreft. Anonymkode: ade94...011 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #19 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Høy solfaktor nå eller i juni? de fleste får jo farge med høy faktor, det tar bare litt lenger tid. Prøver meg alltid på selvbruning på våren, med optimisme hver gang, men blir aldri ordentlig pent. Synes betakeroten tilskudd er en fin hjelp for og bli brun i Norge med høy faktor. Det virker jo som hun ikke ønsker og bli brun? Synes det er veldig fresht med farge selv , og elsker sol, men bruker høy faktor og går litt ned utover sommeren. Anonymkode: 8742f...00f høy solfaktor uansett egentlig bare det er sterk sol ute og vi bare sitter ute i maks 2 timer Anonymkode: 9371d...883
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #20 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjøp gavekort på solarium til henne! Anonymkode: 70b26...665 det nekter hun, hun er redd og hun er også redd for betakaroten og tror ikke det er bra for kroppen🤷♂️ Anonymkode: 9371d...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå